لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش و ترفندهای اپل واچ اولترا | قسمت 2

آموزش و ترفندهای اپل واچ اولترا | قسمت 2

اپل واچ اولترا قابلیت ها و ویژگی های خاص و استثنایی را به شکلی چشمگیر به دنیای ساعت های هوشمند وارد نموده که در مقاله قبلی بخشی از این ویژگی های عملکردی شرح داده شده اند. در این مقاله برخی دیگر از روش ها و ترفندها برای کار با اپل واچ اولترا بررسی می گردد.
یکی از قابلیت های اپل واچ Ultra که موجب افزایش ایمنی کاربر در مواجه با انواع خطرات در زمان سفرهای گروهی می شود امکان پخش صدای آژیر هشدار با شدت و فرکانس بالا است که اطرافیان را برای کمک جذب می کند. برای فعال سازی این ویژگی باید چند ثانیه دکمه سمت چپ ساعت را نگهدارید. صدا آژیر دارای دو الگوی متناوب است و تا فاصله 180 متری قابلیت شنیده شدن را دارد. جهت خاموش کردن آن نیز باید دکمه سمت چپ را نگه داشته تا دسترسی به گزینه خاموش کردن آژیر نمایش داده شود و این ویژگی در کنار قابلیت تماس اضطراری با مراکز امدادی و سنجش وضعیت شما جهت شناسایی هر نوع آسیب دیدگی ایمنی شما در سفرها دو چندان می سازد. برای انجام تنظیمات مربوط به شرایط امدادی روی گزینه My Watch در Watch app زده و در بخش Emergency SOS گزینه Call After Severe Crash را فعال کنید.ویژگی منحصربفرد دیگر اپل واچ اولترا سنسورهای اندازه گیری حرارت در قسمت پشت و جلوی اپل واچ اولترا است از این رو همواره شما گزارشی از دمای محیط و دمای بدن خود را در شرایط مختلف اندازه گیری می کند و اندازه گیری دمای بدن می تواند به نمایش میزان Sleep Focus و افزایش دقت Health App نیز بیانجامد. برای تنظیمات Health app در این زمینه به تب Browse مراجعه کرده و با رفتن به بخش Body Measurements روی گزینه Wrist Temperature زده تا ثبت داده شروع شود.
از قابلیت های دیگر اپل واچ الترا در زمینه سلامت و ورزشی اندازه گیری عمق آب، دمای آب در حین شنا و مدت زمان بودن در زیر آب است و گزارش دقیقی از فرایند شنای یا قواصی کاربر را ارائه می دهد و به محض قرار گیری در آب به صورت اتوماتیک ثبت داده را اغاز می کند. برای فعال سازی این قابلیت باید قسمت Setting-General رفته و پس از انتخاب Auto-Launch به تنظیمات When Submerged رفته و گزینه Auto-Launch را فعال کنید.
همچنین اپل امکان استفاده از نمایشگر اپل واچ اولترا به عنوان Flashlight را برای کاربر فراهم آورده است و این امر به دلیل بهره گیری از فناوری تولید نمایشگرهای 2000 nits توسط اپل است، از طرفی دیگر رنگ نور خروجی با توجه به نیاز نیز قابل تعیین هست. نحوه تنظیم Flashlight به این صورت است که در بخش Control Panel آیکون Flashlight را فعال کرده و بین سه حالت تابش یک وضعیت را انتخاب کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420