لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

به روزرسانی 5E135 برای ایرپاد پرو و ایرپاد مکس

به روزرسانی 5E135 برای ایرپاد پرو و ایرپاد مکس

اپل با رو نمایی از ایرپاد پرو ۲ تغییرات شگرفی در دنیای هندزفری های بلوتوثی ایجاد کرد و با ارائه محصولی فوق العاده با کیفیت و بهبود نقص های محصولات گذشته توانسته بهترین سیستم Noise Canceling و افزایش قدرت درایوهای صوتی صدایی فراگیر و قدرتمند را به کاربر ارائه می دهد، ایرپاد پرو ۲ محصول با داشتن باتری بسیار قدرتمند نسبت به مدل های قبلی خود تا 6 ساعت پخش موزیک برای هر گوشی را ممکن ساخته است. از همه مهمتر تمامی ویژگی های پخش صوتی در این دستگاه را مدیون بهره گیری از تراشه نسل جدید H2 می باشیم که به طور هماهنگ با درایو و امپلی فایر جهت اپخش صدایی با عمق و بیس گیراتر فعالیت می کند.
اما اپل همواره تلاش کرده تا مدل های قبلی خود را نیز به روز رسانی کند تا محصولات بتوانند با دستگاه های جدید بیشترین سازگاری را داشته باشند و علاوه بر برآورده کردن نیازهای متنوع کاربران، از منسوخ شدن آن دسته از محصولات جلوگیری کند. در همین رابطه اخباری از ارائه نسخه جدید بروز رسانی نرم افزاری تحت عنوان Firmeware 5E135 برای ایرپاد پرو ۲ و ۱ و ایرپاد مکس منتشر شده است. اگرچه راه مستقیمی برای تشخیص نسخه Firmware ایرپاد وجود ندارد ولی در صورت اتصال به یک دستگاه iOS امکان تشخیص و به روزرسانی را برای کاربر ممکن ساخته است.
جهت تشخیص نسخه نرم افزاری ایرپاد روش اتصال ایرپاد به دستگاه باید بدین صورت باشد که پس از قرار دادن گوشی ها درون کیس ایرپاد را مستقیما به شارژر متصل کرده و سپس به آیفون و یا آیپد خود متصل کنید و از این طریق می توان به آپدیت جدید دسترسی پیدا کرد. نحوه مشاهده Firmware ایرپاد طی این مراحل باید انجام شود: پس از اتصال Setting app را روی دستگاه بازکرده و پس از آن زدن گزینه General روی گزینه About و سپس روی AirPods زده تا بتوانید نسخه نرم افزار ایرپاد خود را مشاهده کنید.
به احتمال زیاد اپل قصد اعمال برخی تغییرات نظیر رفع باگ در اتصال به برخی از دستگاه ها و بهبود عملکرد بخش های امنیتی ایرپاد را داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420