لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش و ترفندهای اپل واچ اولترا | قسمت 1

آموزش و ترفندهای اپل واچ اولترا | قسمت 1

اپل واچ اولترا به لحاظ طراحی ظاهری یک اثر هنری در عالم تکنولوژی است، برای بیان وجوه تمایز این محصول با سایر نسل های اپل واچ و ساعت های هوشمند نیاز به یک آزمایشگاه تخصصی و از این رو برترین محصولات در زمینه ساعت های هوشمند موجود در بازار به حساب می آید.
اکنون به بررسی برخی از راهکارهای برای استفاده بهینه از این محصول می پردازیم.
برنامه دهی به دکمه Action در زیر اسپیکر و واقع در سمت چپ اپل واچ و انواع عملکردها را برای این دکمه می توان تعیین نمود و دسترسی سریعی به Waypoint، Backtrack، Flashlight و غیره را به عنوان Shortcut تعیین کنید. و بهتر است در ابتدای استفاده از اپل واچ الترا این تنظیمات انجام شود.

قابلیت Wayfinder Night Mode اپل واچ اولترا

قابلیت فوق العاده دیگر اپل واچ اولترا امکان فعال سازی Wayfinder Night Mode که با فعال سازی آن در شب نور آبی حذف شده و نور ساعت به حالت قرمز رنگ تغییر می کند. برای فعالسازی حالت Wayfinder باید واچ فیس که به صورت خاص برای اپل واچ طراحی شده را استفاده کرده و سپس با چرخاندن تاچ دیجیتال می توانید حالت شب را روشن و خاموش نمود.
ویژگی دیگر که اپل واچ اولترا در اختیار شما قرار می دهد حرکت روی نقشه، نمایش و علامت گذاری مسیر آن در قالب یک قطب نما است. برای این کار باید ابتدا در اپ قطب نما روی دکمه Retrace Steps ضربه بزنید و سپس هر بار که خواستید به عقب بازگردید روی گزینه Backtrack بزنید تا در این حالت نقطه شروع مسیر شما روی قطب نما نشان داده شود و بدنبال کردن مسیر قبلی را برای کاربر ممکن می سازد. همچنین امکان حذف مسیرهای قبلی از طریق Delete Steps نیز ممکن شده است.
کاربر می تواند موقعیت مکانی و یا هر نقطه دیگری را در اپ قطب نما ثبت کند و بعدا فاصله و جهت آن را مشاهده کند. برای افزودن یک لوکیشن در اپ قطب نما ابتدا روی دکمه مثلا Waypoint زده و اطلاعات مربوط به آن مانند رنگ و نماد آن را وارد کنید. برای مشاهده یک نقطه بر روی هر یک از سه صفحه قطب نما ضربه زده و با چرخاندن تاچ دیجیتال نقطه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این حالت فاصله و جهت نقطه نسبت به شما نمایش داده می شود و یا می توانید با استفاده از گزینه Edit اطلاعات نقطه مد نظر خود را ویرایش کرد.

مطالعه قسمت دوم آموزش و ترفندهای Apple Watch Ultra

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420