لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا گلکسی اس ۲۲ هیچ ارزشی برای خرید ندارد؟ :: قسمت سوم

چرا گلکسی اس ۲۲ هیچ ارزشی برای خرید ندارد؟ :: قسمت سوم

مشکلات و عیب‌های گلکسی اس ۲۲ آنقدر زیاد بود که تصمیم گرفتیم تا قسمت سوم این مطلب را نیز منتشر کنیم. قسمت اول و قسمت دوم این مجموعه دو هفته پس از رونمایی و عرضه این تلفن‌های هوشمند منتشر شده بود، اما این قسمت جدید در هفته سوم پس از رونمایی از گلکسی اس ۳ منتشر می‌شود که معایب بیشتری از این محصول جدید سامسونگ مشخص شده است.

در ادامه به دو عیب جدیدی که سه هفته پس از رونمایی از گلکسی اس ۲۲ مشخص شده خواهیم پرداخت:

فست شارژ نه‌چندان کارآمد گلکسی اس ۲۲

بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که سیستم فست شارژ گلکسی اس ۲۲ آنقدر که از آن انتظار می‌رود قدرت‌مند نیست و نمی‌تواند به صورت سریع باتری را شارژ کند.

گلکسی اس ۲۲ دو شارژر پیشفرض برای استفاده مداوم به کاربران خود ارائه می‌دهد: آداپتور ۲۵ واتی که برای شارژ معمولی و اغلب استفاده مداوم و عادی برای گکلسی اس ۲۲ عرضه شده و آداپتور ۴۵ واتی که برای شارژ سریع تمامی مدل‌های این سری از طرف سامسونگ عرضه شده است.

آزمایش‌های لازم روی سیستم شارژ گلکسی S22 و بررسی‌های انجام شده توسط تحلیلگران مختلف نشان می‌دهد که تمام مدل‌های این تلفن هوشمند برای شارژ کامل نزدیک به یک ساعت زمان نیاز دارند و فرقی هم بین کارکرد و انتخاب آداپتور ۲۵ یا ۴۵ واتی وجود ندارد. این موضوع در حقیقت آنقدر ناامیدکننده است که کاربران گلکسی جدید نمی‌دانند برای داشتن تجربه فست شارژ باید چه آداپتوری را خریداری کنند. هر دو آداپتور عرضه شده برای این محصول با یک سرعت مشخص دستگاه را شارژ می‌کنند و به نظر می‌رسد که افزایش توان آداپتور تاثیری روی روند شارژ سلول‌های باتری نداشته است.

با توجه به این موضوع عملا می‌توان گفت که باتری گلکسی S22 عملا فاقد سیستم شارژ سریع است و شرکت سامسونگ صرفا برای رقابت اسم این قابلیت را در رونمایی از این محصول به میان آورده است.

پرش پیکسل نمایشگر

تعداد زیادی از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرده‌اند که گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای پرش پیکسل است. این موضوع باعث می‌شود تا در زمان اجرای بازی یا اپلیکیشن‌های مربوط به محتوای بصری غنی، کاربری و استفاده از این تلفن‌های هوشمند به طور کامل مختل شود.

برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که این مشکل می‌تواند ریشه سخت افزاری داشته باشد، کمااینکه در حال حاضر فقط در میان کاربران نسخه‌های مبتنی بر تراشه‌های اگسینوس این مشکل گزارش شده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5Google شرکت سامسونگ با رد سخت افزاری بودن مشکل، ادعا کرده که این مشکل قابل برطرف‌سازی از طریق آپدیت‌های نرم افزاری است و در آینده کاربران با این مشکل مواجه نخواهند بود. البته این موضوع آن هم در کمتر از یک ماه بعد از معرفی گلکسی اس ۲۲ قطعا روی فروش این محصول تاثیر منفی می‌گذارد.

پرچمداری که حتی ارزش ساخت نمایشگر جدید را نداشت

گزارش وب سایت The Elec حاکی از آن است که شرکت سامسونگ در سال گلکسی S22 Ultra حتی زحمت ساخت و تولید نمایشگرهای جدید را به خود نداده است و از همان پنل‌های قدیمی گلکسی S21 استفاده کرده است.

کالبدشکافی اخیر گلکسی S22 Ultra حاکی از آن است که پنل نمایشگر این محصول همان پنل M11 است که تا پیش از این در گلکسی S21 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. نهایت روشنایی این محصول نیز همان ۱۷۵۰ نیت است که سامسونگ در مورد نمایشگر پرچمدار پارسال خود رونمایی کرده بود.

این در حالی است که سامسونگ مهم‌ترین تولیدکننده نمایشگرهای OLED برای تلفن‌های هوشمند است و برای شرکت‌هایی نظیر اپل نیز قطعات مناسب برای آیفون‌ها را تولید می‌کند، اما این شرکت در تولید پرچمدار اخیر خود حتی زحمت ساخت و بهبود نمایشگر سال گذشته را به خود نداده است و از همان قطعات پارسال استفاده کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420