لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا گلکسی اس ۲۲ هیچ ارزشی برای خرید ندارد؟ :: قسمت دوم

چرا گلکسی اس ۲۲ هیچ ارزشی برای خرید ندارد؟ :: قسمت دوم

گلکسی اس ۲۲ سامسونگ یکی از ناامیدکننده‌ترین تلفن‌های هوشمندی است که در طول چند سال گذشته معرفی و آماده عرضه به بازار شده است. در قسمت اول این مطلب به ضعف این تلفن هوشمند در قدرت پردازش، دوربین و عمر باتری پرداختیم. حال با ادامه مشخصه‌های نه‌چندان خوشایند این تلفن هوشمند همراه شما هستیم.

نتایج تست باتری

تست انجام شده توسط کانال یوتیوب PhoneArena نشان ‌می‌دهد که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس ۲۲ اولترا با یک بار شارژ کامل تنها ۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه امکان وب‌گردی را به کاربر خود می‌دهد. این عدد حتی نسبت به نسل پیشین پرچمداران سامسونگ نیز کمتر است و گلکسی اس ۲۱ توانسته تا ۱۴ ساعت و ۴۳ دقیقه دوام بیاورد. عمر باتری ۴۳۵۲ آیفون ۱۳ پرو مکس در این تست برابر با ۱۸ ساعت و ۵۲ دقیقه بوده که با وجود تمام انتقاد‌ها اختلاف بسیار زیادی با پرچمداران سامسونگ دارد. تست پخش مداوم ویدیوی یوتیوب نیز نتیجه‌ای مشابه را در بر داشته است.

تست باتری گلکسی اس ۲۲

ویدیوی تست Mrwhosetheboss نیز در میان پنج تلفن هوشمند جدید، گلکسی S22 اولترا را با دوام ۸ ساعت و ۸ دقیقه برای کار مداوم و بدون توقف در میان اپلیکیشن‌های مختلف در جایگاه سوم از لحاظ باتری قرار داده است. به همین ترتیب نیز گلکسی اس ۲۱ تا ۸ ساعت ۱۵ دقیقه دوام آورده و در جایگاه دوم قرار گرفته و البته آیفون ۱۳ پرو مکس با اختلاف زیاد و با دوام ۱۰ ساعت و ۲۷ دقیقه کار سنگین در جایگاه اول قرار گرفته است.

این موضوع نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۲ هر چند که باتری با ظرفیت بیشتری دارد، اما از لحاظ بهینه‌سازی و مصرف پردازنده و هماهنگی سیستم عامل با آن بسیار ضعیف است.

دوام بسیار پایین بدنه در تست‌های سقوط

تست‌های سقوط انجام شده از گلکسی جدید سامسونگ نیز نتایج جذابی را ارائه نداده‌اند و مشخص شده که این محصول با اولین سقوط با آسیب‌های جدی مواجه می‌شود. ویدیوی دراپ‌تست PBKreviews از این محصول نشان داده که اولین سقوط از ارتفاع نزدیک به یک متر، آن‌هم از قسمت پشتی باعث شکسته شدن لنز دوربین و پنل پایینی می‌شود. سقوط از بخش پشتی همچنین باعث از بین رفتن رنگ بدنه شد.

دومین اقدام برای سقوط گلکسی جدید از بخش پایینی نیز منجر به شکسته شدن نمایشگر شد که عملکرد و کیفیت تجربه کاربری را کاملا مختل کرد. همچنین اولین اقدام برای سقوط این گوشی روی نمایشگر منجر به خرابی کامل آن شد و دیگر گوشی قابل استفاده نبود.

 دراپ تست گلکسی اس ۲۲

این موضوع نشان ‌می‌دهد که سامسونگ هیچ تمهیداتی برای جلوگیری از آسیب‌های وارده ناشی از ضربات و سقوط‌ها را در گلکسی جدید خود در نظر نگرفته است.

قیمت برابر با ایفون همراه با اعتماد به نفس بالا!

گلکسی S22 و نسخه‌های پلاس و اولترای آن به ترتیب قیمتی برابر با آیفون ۱۳، ایفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس دارند و معلوم نیست سامسونگ بر چه اساسی این قیمت را برای این گوشی‌ها در نظر گرفته است.

مشکلات و عیب‌های گلکسی اس ۲۲ آنقدر زیاد بود که تصمیم گرفتیم تا قسمت سوم این مطلب را نیز منتشر کنیم. برای مطالعه این قسمت جدید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420