لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه شبکه اجتماعی دونالد ترامپ با عنوان Truth Social برای آیفون

عرضه شبکه اجتماعی دونالد ترامپ با عنوان Truth Social برای آیفون

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به حذف اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توییتر، امروز از شبکه اجتماعی اختصاصی خودش با عنوان Truth Social رونمایی کرد. اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در حال حاضر فقط برای آیفون عرضه شده و خبری از عرضه آن در اندروید نیست.

ترامپ تا پیش از این یک شرکت رسانه‌ای با نام Trump Media & Technology Group را تاسیس کرده بود که عرضه این شبکه اجتماعی جدید نیز بخشی از فعالیت‌های همین شرکت است. ترامپ تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که در اوایل ۲۰۲۲ از این شبکه اجتماعی رونمایی می‌کند.

او در کنفرانس خبری مربوط به رونمایی از Truth Social اعلام کرد که تاسیس این شبکه اجتماعی و شرکت مذکور در راستای توسعه فناوری‌های نوین است. او اعلام کرد که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که شبه‌نظامیان حاکم در افغانستان حضور گسترده‌ای در توییتر دارند، اما رئیس جمهور به زعم او [محبوب] آمریکا باید سکوت اختیار کند. او این موضوع را غیرقابل‌قبول عنوان کرده و اعلام داشت که از اینکه شبکه اجتماعی «حقیقت» را راه‌اندازی کرده بسیار هیجان‌زده است. او ماموریت شرکت Trump Media & Technology Group را رساندن صدا و افکار خود به همگان اعلام کرده است.

گفتنی است که این شبکه اجتماعی در حال حاضر از طریق دعوتنامه امکان عضویت دارد، از طرف دیگر قوانین اولیه ویژه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است و در صورت نقض این قوانین، اکانت کاربر برای همیشه بن شده و امکان ثبت نام دوباره حتی با نام‌های جعلی نیز وجود نخواهد داشت. همچنین انتشار اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی جرم محسوب می‌شود و اطلاعات کاربران متخلف مستقیما تحویل مقامات قضایی آمریکا خواهد شد.

بررسی‌های ابتدایی نشان از آن دارد که استفاده از اپلیکیشن‌ این شبکه اجتماعی برای بسیاری از کاربران با ارور سرور مواجه می‌شود که می‌تواند به دلیل ضعف سرور یا تعداد زیاد درخواست‌ها برای ثبت نام در آن باشد. البته گفتنی است که تعداد دانلود‌های اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در روز اول انتشار بسیار زیاد بوده است و بسیاری از کاربران هنوز پاسخی برای درخواست عضویت دریافت نکرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427