لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از مک بوک پرو ۱۳ اینچی چه انتظار داریم؟

از مک بوک پرو ۱۳ اینچی چه انتظار داریم؟

اپل مرتبا مدل‌های جدید  مک بوک پرو را به صورت سالانه معرفی می‌کند، بنابراین در سال ۲۰۲۲ می‌توانیم منتظر نسخه‌های جدید مک بوک پرو ۱۳ اینچی و نسخه‌های رده بالاتر مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی باشیم.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که در بهار امسال، از یک مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید رونمایی خواهد شد، ولی به معرفی نسخه‌های جدیدی از مدل‌های بزرگتر عرضه شده در اکتبر سال ۲۰۲۱، اشاره‌ای نشده است.

مک بوک پرو ۱۳ اینچی

اپل آخرین بار مک بوک پرو ۱۳ اینچی رده پایین را در نوامبر سال ۲۰۲۰ و همزمان با اولین مک‌های مجهز به پردازنده اپل سیلیکون یا همان مک بوک ایر و مک مینی M1 معرفی و رونمایی کرد و قصد دارد هر سه مدل را به‌روزرسانی کند.

طراحی

برخی شایعات نشان می‌دهند که طراحی مک بوک پرو ۱۳ اینچی تغییری نخواهد کرد و با همان بدنه مجهز به تاچ بار به‌روزرسانی می‌شود. لازم به ذکر است که تاچ بار در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی حذف شد، همچنین بنابر گفته مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، احتمالا تاچ بار از مدل ۱۳ اینچی نیز حذف خواهد شد.

احتمال دارد در این به‌روزرسانی، مک بوک پرو ۱۳ اینچی مجهز به نمایشگر مینی ال ای دی و ناچ نباشد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پروموشن پشتیبانی نکند. ممکن است بزرگترین تغییر در مک بوک پرو ۱۳ اینچی، ارائه تراشه M2 باشد.

تراشه M2

اپل بعد از عرضه تراشه M1، در حال کار روی نسل دوم این تراشه با عنوان M2 است که احتمالا مثل نسل اول مجهز به ‌CPU هشت هسته‌ای، اما با سرعت و کارایی بهبود یافته و ساخته شده بر Node کوچکتر خواهد بود.

پردازنده گرافیکی تراشه M2، احتمالا دارای هسته‌های بیشتری خواهد شد و گزینه‌های ۹ و ۱۰ هسته‌ای به جای گزینه‌های هفت و هشت هسته‌ای در M1، استفاده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود اپل از تراشه M2 در مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک ایر ۲۰۲۲ استفاده کند.

مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی

مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی در نوامبر ۲۰۲۱ عرضه شدند و تاکنون به نسخه‌های جدیدتر این مدل‌ها اشاره‌ای نشده است. با توجه به نمایشگر مینی ال ای دی در این مدل‌ها، اپل احتمالا تغییری در طراحی آن‌ها ایجاد نخواهد کرد، ولی شاید بتوان روی ارائه تراشه جدید M2 و تراشه‌های M2 پرو و مکس حساب کرد.

تاریخ عرضه

شایعاتی توسط برخی تامین‌کننده‌های اپل از طریق دیجی‌تایمز و یک منبع چینی منتشر شده‌اند که قبلا نیز اطلاعات دقیقی را درباره مدل‌های مک بوک پرو ارائه کرده‌اند. این شایعات نشان می‌دهند که مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید در رویداد بهار امسال اپل معرفی خواهد شد.

اگر این اطلاعات دقیق باشند، احتمالا تراشه M2 معرفی خواهد شد، ضمن اینکه مارک گورمن نیز به مک بوک پرو ۱۳ اینچی اشاره کرده، ولی درباره تاریخ دقیق عرضه آن چیزی نگفته است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427