لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۲ با طراحی بدون ناچ تا یک ماه دیگر رونمایی می‌شود

مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۲ با طراحی بدون ناچ تا یک ماه دیگر رونمایی می‌شود

گزارش‌های متعددی در مورد رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۲۲ در جریان کنفرانس بهاری سخن به میان آورده‌اند و حالا مشخص شده که شرکت اپل تصمیم دارد نسخه‌ ۱۳ اینچی این محصولات را برای بار دیگر تولید کند و این محصول را بدون وجود ناچ در بالای نمایشگر، طراحی کرده و آن را تا یک ماه دیگر آماده رونمایی کند.

بر اساس گزارش اخیری که برای اولین بار در وب سایت Macrumors منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک پرو ۱۳ اینچ ۲۰۲۲ را با همان طراحی سابق آماده تولید و عرضه به بازار کند. طراحی مک بوک پرو ۱۳ اینچ با همان سبک سیاقی که شرکت اپل تا پیش از این برای نسخه‌های ۱۳ اینچی مورد استفاده قرار می‌داد خواهد بود.

این موضوع به منزله آن است که مک بوک پرو ۲۰۲۱ با سایز ۱۳ اینچ برای بار دیگر توسط اپل به بازار برگردانده شده است و اپل امسال سه مدل مک بوک پرو با سایزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۶ اینچ را تولید و آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

پیش بینی می‌شود که این محصول فقط با تراشه‌های میان رده اپل سیلیکون تولید شود. عدم حضور ناچ نیز می‌تواند نشانه‌ای از عدم وجود قابلیت Pro Motion  در نمایشگر این محصول باشد و احتمالا اپل تصمیم دارد تا مدل میان رده از مک بوک‌ها را با استراتژی ویژه‌ای توسعه و آماده عرضه به بازار کند. گفتنی است که احتمال به حقیقت پیوستن شایعه عرضه مک بوک پرو ۱۳ اینچ با پردازنده‌های اینتل توسط وب سایت Macrumors رد شده است.

این وب سایت، اعلام کرده که مک بوک پرو ۱۴و ۱۶ اینچ ۲۰۲۲ نیز از نظر ظاهری هیچ تغییری با مدل‌های ۲۰۲۱ نخواهند داشت و با همان بریدگی بالای نمایشگر تولید و عرضه می‌شوند.  گفتنی است که ناچ در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی ۲۰۲۲ همچنان فاقد فیس آیدی است و دقیقا همان کارایی سابق در مدل‌های ۲۰۲۱ را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427