لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلوله‌ی چیترهای وارزون بی‌اثر می‌شود

گلوله‌ی چیترهای وارزون بی‌اثر می‌شود

تجربه نشان داده که بن کردن چیترها، راهکاری برای مقابله با آن‌ها در بازی‌های آنلاین نیست، کمااینکه آن‌ها دوباره با یک اکانت جدید وارد بازی می‌شوند و به تقلب در بازی ادامه می‌دهند. حال وارزون در آپدیت جدید خود راهکاری نوآورانه را پیش گرفته که طی آن گلوله‌ی چیترها در همان لحظه بی‌اثر می‌شود.

در پست جدیدی که بلاگ رسمی وارزون منتشر کرده، مشخص شده که در صورت تشخیص تقلب توسط سیستم آنتی‌چیت بازی، گلوله بازی‌کن متقلب بی‌اثر می‌شود و درصد سلامت گیمرهای دیگر کاهش پیدا نمی‌کند. در نتیجه این موضوع گیمرهای دیگر، می‌توانند به سادگی نزدیک چیتر بیایند و او را با سادگی هر چه تمام‌تر بکشند.

اکتیویژن اعلام کرده که این راهکار از دو لحاظ کاربردی‌تر از بن کردن چیترها است. در گام اول چیترها می‌فهند که دیگر نباید با تقلب بازی خودشان را ادامه دهند و از این پس باید از خودشان مهارت نشان دهند تا در بازی به سادگی نبازند و با وجود خرید چیت، در ناباوری هر چه تمام تحقیر شوند؛ در گام دوم این روش برخلاف بن کردن که نتیجه آن پس از اتمام بازی مشخص می‌شود، در همان لحظه حساب آن‌ها را می‌رسد و بازیکن‌های دیگر جواب او را می‌دهند.

اکتیویژن همچنین اعلام کرده که از این پس اطلاعات بیشتری از کاربران و اکانت‌ها جمع‌اوری می‌کند و در صورت مشاهده تقلب و نقض قوانین امنیتی بازی، دستگاه کاربران را بن می‌کند و به طور کل امکان اجرای بازی حتی با اکانت جدید را به دستگاه‌های متقلب نمی‌دهد.

در طول چند سال گذشته چیت کردن رشد قابل توجهی در بازی‌های آنلاین داشته است و کاربران عادی در کنسول‌ها سعی می‌کنند تا کراس پلی را برای جلوگیری از مقابله با چیترهای پی‌سی خاموش کنند. از طرف دیگر شرکت‌هایی نظیر اپیک گیمز برای مقابله با چیترها آپدیت‌های فورتنایت را برای برخی از پلتفرم‌ها محدود کرده‌اند.

در این میان اکتیویژن تلاش کرده تا با استفاده از ابزارهای آنتی چیت جدید خود، راهکاری قابل اطمینان‌تر را ایجاد کند. به عنوان مثال وارزون از این پس برای اجرا روی پی سی نیاز به نصب بودن آخرین درایور کرنل خواهد داشت تا هیچ امکانی برای چیت کردن وجود نداشته باشد. اکتیویژن همچنین اعلام کرده که چیترها و توسعه دهندگان روش‌های تقلب را در کشورهای مختلف تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420