لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آمادگی خود برای برطرف کردن مشکل امنیتی سافاری را اعلام کرد

اپل آمادگی خود برای برطرف کردن مشکل امنیتی سافاری را اعلام کرد

پس از انتشار خبرهای مربوط به باگ امنیتی در نسخه جدید سافاری شرکت اپل ضمن تایید وجود این باگ اعلام کرده که به زودی این مشکل را برطرف می‌کند.

چند روز پیش یک باگ جدید در بخش WebKit سافاری پیدا شد که باعث شد تا کاربران در زمان استفاده از این مرورگر و باز کردن وب سایت‌های مختلف بدون اینکه اجازه خاصی را داده باشند، اطلاعات شخصی خود را در اختیار وب سایت‌ها قرار دهند. محققان امنیتی اعلام کرده بودند که وب سایت‌ها می‌توانند تمامی‌ فعالیت‌های کاربران سافاری را در زمان باز بودن وب سایت ردیابی کنند. این اطلاعات حتی شامل سایر تب‌های باز شده در مرورگر به صورت همزمان نیز می‌شد و اطلاعات کاربران به طور کامل از این طریق لو می‌رفت.

در این میان شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این مشکل در نسخه‌های جدید سافاری وجود دارد و در حال برطرف کردن این مشکل است. در صفحه گیت هاب مخصوص به توسعه APIهای وب‌کیت شرکت اپل این موضوع را توضیح داده است و اعلام کرده که به زودی «باگ‌فیکس» مخصوص را برای آن منتشر می‌کند.

این باگ باعث نگرانی‌های زیادی میان کاربران شده بود و باعث شده بود تا برخی از کاربران که امنیت دیجیتالی برای فعالیت روزمرشان مهم است سافاری را دست‌کم برای مدت زمانی کوتاه کنار بگذارند. کاربرانی که از پرداخت‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند یا در زمینه ارز‌های دیجیتالی فعالیت دارند بیشتر از همه نگران این موضوع بوده‌اند.

شرکت اپل به زودی آپدیت مربوط به رفع این مشکل را برای کاربران منتشر می‌کند و به زودی کاربران می‌توانند با امنیت کامل از این مرورگر استفاده کنند.

گفتنی است که اپل ممکن است برای برطرف کردن مشکل سافاری در آیپد و آیفون یک آپدیت سیستمی جدید نظیر آی او اس ۱۵.۲.۲ را منتشر کند تا هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود. کاربران کامپیوترهای مک نیز در بخش Update می‌توانند به زودی آپدیت مربوط به سافاری را دریافت کرده تا با مشکلات آتی مربوط به فاش شدن حریم خصوصی مواجه نشوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420