لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE 3 و آیپد ایر ۵ در رگولاتوری اوراسیا دیده شد

آیفون SE 3 و آیپد ایر ۵ در رگولاتوری اوراسیا دیده شد

شرکت اپل اسناد مربوط به آیفون SE 3 و آیپد ایر ۵ را در کمیسیون رگولاتوری اوراسیا به ثبت رسانده است که می‌تواند نشانه‌ای بر تایید شایعات مربوط به نزدیک بودن تاریخ رونمایی از این محصولات باشد.

بر اساس اطلاعات به ثبت رسید که شرکت اپل احتمالا آیپد ایر نسل ۵ و آیفون SE را به زودی آماده رونمایی خواهد کرد. آیفون SE 3 در مدل‌های A2595, A2783 و A2784 به ثبت رسیده است و آیپد ایر ۵ نیز با شماره مدل‌های A2588, A2589, A2591, A2696, A2757, A2759, A2761, A2766 و A2777 به ثبت رسیده است.

شرکت اپل برای داشتن امکان فروش محصولات جدید خود در کشورهای اتحادیه اوراسیا که شامل کشورهای ارمنستان، بلاروس، روسیه، قرقیزستان و قزاقستان می‌شود، باید اطلاعات آن‌ها را پیش از آماده سازی برای عرضه به ثبت برساند. با توجه به این موضوع یکی از راه‌های تایید شایعات مربوط به محصولات جدید بررسی اسناد جدید منتشر شده در این اتحادیه است.

گفتنی است که ایران نیز در سال ۲۰۲۱ عضو این اتحادیه اقتصادی شده است، اما متاسفانه از آنجایی که اپل به عنوان یک شرکت آمریکایی به دلیل تحریم‌ها امکان فعالیت در ایران را ندارد، نمی‌تواند به صورت رسمی از طریق اتحادیه اقتصادی اوراسیا محصولات خود را وارد کشور کند.

آیفون اس ای ۳ قرار است با پشتیبانی از سیستم ارتباطی 5G به همراه تراشه پردازشی A15 آماده عرضه شود. شایعات نشان می‌دهد که شرکت اپل در توسعه و ساخت آیپد ایر ۵ نیز تغییرات ویژه‌ای را در ظاهر محصول اعمال نمی‌کند بلکه صرفا این محصول مجهز به قابلیت‌های کاربری و قطعات سخت افزاری بهینه‌سازی شده خواهد شد.

شرکت اپل احتمالا این محصولات را در جریان کنفرانس بهاری خود که در اواخر مارس یا اوایل آوریل (معادل فروردین ۱۴۰۱)  برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. با توجه به این موضوع احتمالا در فروردین ۱۴۰۱ امکان خرید این محصولات جدید وجود خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420