لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه قابلیت جدید آی او اس که احتمالا تا پاییز ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

سه قابلیت جدید آی او اس که احتمالا تا پاییز ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

بسیاری از قابلیت‌هایی که اپل در جریان WWDC 2021 در آی او اس ۱۵ معرفی کرده هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته است. با توجه به این موضوع پیش‌بینی می‌شود که اپل این قابلیت‌ها را تا پیش از عرضه آی او اس ۱۶ در پاییز ۲۰۲۲ آماده رونمایی و عرضه کند.

اپل پس از مدت‌ها انتظار قابلیت یونیورسال کنترل را آماده عرضه در بتاهای آیپد او اس ۱۵.۴ و مک او اس ۱۲.۳ کرد و هنوز سه قابلیت مهم‌ دیگر باقی مانده که شرکت اپل باید آن‌ها را آماده عرضه به کاربران کند. البته این قابلیت‌ها صرفا برای برخی از کاربران، مشخصا کاربران کشور آمریکا قابل استفاده است. شاید هم همین محدودیت منطقه جغرافیایی برای استفاده از این قابلیت‌ها دلیل اصلی تاخیر در عرضه آن‌ها باشد. در ادامه این سه قابلیت جدید را بررسی خواهیم کرد.

گواهی‌نامه رانندگی مجازی

اپل تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که از اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی امکان ذخیره گواهی‌نامه رانندگی مجازی را به کاربران کشور آمریکا ارائه می‌دهد. این قابلیت در حقیقت بخشی از اپلیکیشن Wallet است که آیفون و اپل واچ قابل استفاده خواهد بود. کاربران با ذخیره کردن اطلاعات گواهی‌نامه مجازی خود می‌توانند روشی یکپارچه برای ارائه گواهی‌نامه خود در مواقع لازم را در اختیار داشته باشند.

اپل البته در حال حاضر این قابلیت را برای چند ایالت آمریکا ارائه داده است، اما قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی برای تمام شهروندان آمریکا این قابلیت قابل استفاده باشد.

تبدیل آیفون به دستگاه پوز

اوایل ماه جاری بود که مارک گورمن خبر از تلاش اپل برای ارائه امکان روش نوین پرداختی داده بود. حال مشخص شده که آیفون در آینده نزدیک امکان استفاده به عنوان یک دستگاه پوز را پیدا خواهد کرد. اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را در آمریکا آماده عرضه کند که احتمالا معرفی آن نیز به کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۲ و مشخصا آی او اس ۱۶ موکول خواهد شد.

آیفون با استفاده از NFC امکان تشخیص و دریافت اطلاعات کارت‌های پرداختی و اعتباری را داراست و از آن طریق می‌تواند پرداخت‌های مختلف را انجام دهد.

اپل موزیک کلاسیک

سال گذشته شرکت اپل اعلام کرد که سرویس استریم موسیقی‌های کلاسیک با عنوان  Primephonic را خریده است. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی در تلاش برای ادغام این سرویس با اپل موزیک باشد و از آن طریق بخشی ویژه را برای موسیقی‌های کلاسیک و علاقه‌مندان به این سبک از موسیقی‌ها توسعه دهد. این قابلیت دو مورد پیشین احتمالا برای کاربران تمام کشورهای جهان ارائه می‌شود و عرضه آن نیز به نسخه عمومی و نهاییت آی او اس ۱۶ موکول خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427