لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یونیورسال کنترل بالاخره آماده تست در نسخه‌های بتا شد!

یونیورسال کنترل بالاخره آماده تست در نسخه‌های بتا شد!

شرکت اپل پس از هشت ماه انتظار قابلیت یونیورسال کنترل را در تست‌های بتا آماده عرضه کرده است و حالا برخی از توسعه‌دهندگان و البته کاربران کنجکاو در حال استفاده از این قابلیت هستند.

در جریان WWDC 2021 شرکت اپل در کنار رونمایی از آیپد او اس ۱۵ و مک او اس مانتری از قابلیت یونیورسال کنترل نیز رونمایی کرد. یونیورسال کنترل قابلیتی است که به کاربرانی که از مک و آیپد به صورت همزمان استفاده می‌کنند، اجازه کنترل تمامی دستگاه‌ها را به صورت یکپارچه و از طریق یک رابط کنترلی غیر مستقیم فراهم می‌کند.

این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که به صورت همزمان از آیپد و مک یا از چندین کامپیوتر مک روی یک میز کار می‌کنند بسیار پر کاربرد است. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران نیاز به داشتن چند ماوس و کیبورد نداشته باشند و از طرف دیگر در کنار تجربه کاربری یکپارچه‌تر، امکان انجام کارها با سرعت بیشتر را نیز داشته باشند.

این قابلیت که از طریق ایرپلی کار می‌کند، به دستگاه‌هایی که به یک شبکه یکتا متصل بوده و از اپل آیدی مشترک استفاده کنند، این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ترک‌پد و کیبورد مک بوک، آیپد و کامپیوتر مک دیگر خود را کنترل کنند. این قابلیت با وجود اینکه در تابستان ۲۰۲۱ رونمایی شد، اما تا به امروز امکان استفاده و دسترسی برای کاربران نداشت و همین موضوع تبدیل به چالشی ویژه برای کاربران شده بود.

در نهایت اپل در نسخه جدید بتای اول آیپد او اس ۱۵.۴ و مک او اس مانتری ۱۲.۳ که به تازگی آماده عرضه شده امکان استفاده از این قابلیت را فراهم کرده است. البته این قابلیت در حال حاضر امکان دسترسی برای تمامی کاربران را ندارد و تنها برای توسعه‌دهندگانی که اکانت ۹۹ دلاری شرکت اپل را خریداری کرده‌اند امکان دریافت را دارد. با این حال شرکت اپل تصمیم دارد تا در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی این نسخه‌های مک او اس و آیپد او اس را آماده عرضه به تمامی کاربران کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420