لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مصرف باتری مک او اس مانتری به خاطر بلوتوث افزایش یافته است

مصرف باتری مک او اس مانتری به خاطر بلوتوث افزایش یافته است

گزارش‌های متعدد منتشر شده از طرف کاربران نشان داده که مصرف باتری مک او اس مانتری ۱۲.۲ پس از آپدیت به این نسخه به خاطر قطعه ارتباطی بلوتوث افزایش یافته است.

بسیاری از کاربرانی که به این مشکل مواجه شده‌اند، اعلام کرده‌اند که مک او اس جدید حتی در زمان اسلیپ بودن، بلوتوث همچنان روشن است و تجهیزات و لوازم جانبی مبتنی بر این سیستم ارتباطی می‌توانند دستگاه را بدون اینکه کاربر بخواهد روشن کند.

این مشکل در شبکه‌های اجتماعی Reddit و توییتر سروصدای زیادی به پا کرده است؛ کاربران از این موضوع ناراضی هستند که چرا کامپیوترهای مک در زمان اسلیپ بیشتر از آنچه انتظار می‌رود باتری مصرف می‌کند.

برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که حتی در زمان اسلیپ بودن کامپیوتر مک به خاطر این مشکل منجر به این شده که میزان شارژ باتری ۱۰۰ درصدی دستگاه‌ آ‌ن‌ها به صفر درصد کاهش پیدا کند و دستگاه به طور کامل خاموش شود و نیاز به شارژر داشته باشد.

بررسی‌های اولیه کاربران حرفه‌ای و توسعه‌دهندگان از نتایج گزارش‌های به دست آمده از ترمینال نشان از آن دارد که سیستم ارتباطی بلوتوث در زمان اسلیپ بودن دستگاه همچنان در حال کار است. از طرف دیگر دستگاه‌های متصل به کامپیوتر مک از طریق ارتباط بلوتوث نظیر ماوس، کیبورد، ترک‌پد، اسپیکر و هدفون‌ها باعث می‌شوند تا دستگاه به صورت مداوم و دوره‌ای از حالت اسلیپ اصطلاحا به حالت Dark Wake و Deep Idle برود.

این موضوع در نهایت باعث شده تا کامپیوترهای مک به طور کامل در شرایط اسلیپ قرار نگیرند و میزان مصرف قابل توجهی از انرژی را در زمان عدم کاربرد داشته باشند. این شرایط باعث می‌شود تا کامپیوتر مک به جای حفظ باتری برای زمان در حال استفاده، تمامی شارژ باتری را در زمان اسلیپ بودن مصرف کند.

شرکت اپل به تازگی نسخه بتای مک او اس ۱۲.۳ را منتشر کرده است و قرار است به زودی این نسخه را آماده عرضه به کاربران کند. با این حال در شرایط کنونی کاربران عادی امکان استفاده مناسب از دستگاه خود را نداشته باشند و به همین دلیل برخی از افراد توصیه‌ کرده‌اند تا پیش از عرضه آپدیت جدید و رفع مشکل یاد شده، پیش از اسلیپ کردن کامپیوتر ابتدا دستگاه‌های مبتنی بر ارتباط بلوتوث را Unpair کرده و بلوتوث را نیز خاموش کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427