لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاخ سفید در مورد دعوای اپیک و اپل موضع‌گیری کرد

کاخ سفید در مورد دعوای اپیک و اپل موضع‌گیری کرد

کاخ سفید و مقامات حکومتی ۳۵ ایالت آمریکا در مورد دعوای اخیر علیه اپل، به نفع شرکت اپیک گیمز موضع‌گیری کرده‌اند.

در بیانیه‌ای که کاخ سفید و ۳۵ ایالت به صورت مستقل منتشر کرده‌اند آمده است که تصمیم‌گیری قاضی دادگاه اپیک علیه اپل اشتباه بوده و این رای یک خطای قانونی است.

اپیک گیمز تا پیش از این در شکایت انحصارطلبی خود از اپل اعلام کرده بود که اپ استور لزوما کسب و کاری مونوپول به حساب نمی‌آید، البته اگر شرکت اپل اجازه دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها از طریق مخازن و منابع دیگر را برای کاربران آیفون‌ها فراهم کند. با این حال اپیک گیمز ادعا کرده که در شرایط کنونی توسعه‌دهندگان هیچ راهی برای فروش اپلیکشن‌های خود به کاربران آیفون‌ها غیر از اپ استور ندارند و این موضوع نمونه‌ای از انحصارطلبی تلقی شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت FossPatent این ۳۵ ایالت به شکل کاملا واضح از شرکت اپیک گیمز در مبارزه با اپل حمایت کرده‌اند. این ایالت‌ها همچنین اپل را به انحصارطلبی در زمینه فروش اپلیکیشن‌ها در آیفون متهم کرده‌اند و این موضوع را اقدامی در تجارت غیرمنصفانه اپل عنوان کرده‌اند. مقامات این ۳۵ ایالت همچنین نماینده‌ای را برای رایزنی با قاضی دادگاه و تجدیدنظر در رای او انتخاب کرده‌اند.

علاوه. بر این دادستان کل ایالات متحده آمریکا نیز  از شرکت اپیک گیمز در زمینه شکایت گوگل در کنار اپل حمایت کرده است. گفتنی است که ایالت‌های حامی اپیک گیمز شامل آلسکا، آرکانزاس، کلورادو، کانکتیکات، دلاور، فلوریدا، آیداهو، ایلینویس، ایندیانا، آیووا، لوئزیانا، مریلند، ماساچوست، میشیگان، منسوتا، مونتانا، نبراسکا، نوادا، نیوهپشار، نیوجرسی، نیومکزیکو، نیویورک، داکوتای شمالی، اوهایو، اورگان، پنسیلوانیا، رودآیلند، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی، تگزاش، یوتا، ورمونت و واشنگتن هستند. همچنین فرمانداری شهر واشنگتن دی سی به عنوان یک دولت محلی مستقل نیز از اپیک گیمز حمایت کرده است.

نتیجه حمایت ایالت‌ها و دولت آمریکا علیه اپل

با وجود اینکه این حمایت‌ها و درخواست مقامات دولتی می‌تواند روی رای نهایی دادگاه تجدید نظر تاثیرگذار باشد، اما قاضی پرونده رای خود را به صورت کاملا مستقل می‌دهد. قاضی در حال حاضر اپل و اپیک گیمز را به صورت برابر متهم کرده، اما به اپل اجازه داده تا فعالیت اپ استور را به طور کامل کنترل کند و قوانین فعالیت در آن را خودش به صورت مستقیم مدیریت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420