لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

آیپد تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

شایعه‌های زیادی در مورد ایپد تاشو منتشر شده است و حالا بر اساس گزارش جدید این محصول قرار است با نمایشگر تاشو یال جی آماده عرضه به بازار شود.

گزارش منتشر شده جدید حاکی از آن است که شرکت ال جی در حال آماده سازی و عرضه نمایشگرهایی جدید است که با پنل OLED تولید شده‌اند و امکان تعبیه در آیپد را نیز دارند. خبر گزاری The Elec در گزارش اخیر خود ادعا کرده که ال جی پیش از همکاری با اپل این قطعات را در محصولات اچ پی به کار خواهد گرفت.

تا پیش از این اپل پتنت‌هایی را در مورد آیپد‌ تاشو به ثبت رسانده بود. این پتنت در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسیده است و امروز اطلاعات آن به صورت عمومی فاش شده است که نشان از تلاش شرکت اپل برای معرفی و عرضه یک محصول جدید با نمایشگر لمسی تا شونده را به تصویر کشیده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که اپل اولین گام‌های جدی برای تولید محصولات تاشو را برداشته است و ایده‌هایی نوین برای تولید محصولات مبتنی بر این فناوری را دارد.

در گذشته باور بر این بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 از یک آیپد با قابلیت اتصال به نسل جدید سیستم‌های ارتباط بی‌سیم (5G) و امکان تا شوندگی رونمایی کند. اطلاعات مربوط به این پروژه جدید مایکروسافت توسط موسسه‌های خبری معتبر نظیر Economic Daily News و IHS Markit تائید شده است و حالا تصاویر مبتنی بر این سیستم‌های هوشمند آماده انتشار در فضای اینترنت شده بود.

مارک گورمن نیز بر این باور است که شرکت اپل برای این محصول سیستم عاملی جداگانه که میان مک او اس و آیپد او اس است را توسعه می‌دهد و از آن طریق یک دستگاه کاربردی با نمایشگر بزرگ و البته ابعادی جمع و جور و قابل حمل را توسعه خواهد داد.

این محصول با وجود نمایشگر لمسی قابل خم شدن دیگر نیازی به اتصال کیبورد خارجی نخواهد داشت و کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه و بدون نیاز به دستگاه‌های خارجی نظیر آنچه امروزه در آیپد پرو دیده شده، امکان اجرای وظایف مختلف را فراهم کند. این تحلیلگر در پایان سخنان خود اعلام کرده که این محصول احتمالا مجهز به نمایشگر با کیفیت UHD و 4K خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420