لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هرآنچه از آیپد پرو ۲۰۲۲ انتظار داریم : قسمت اول

هرآنچه از آیپد پرو ۲۰۲۲ انتظار داریم : قسمت اول

اپل در حال کار روی نسل جدید آیپد پرو است که علیرغم نداشتن طراحی عمده و قابل توجه، می‌توانیم منتظر برخی قابلیت‌های جدید برای این محصول باشیم. این مطلب به هر چیزی که تاکنون درباره آیپد پرو ۲۰۲۲ شایعه شده پرداخته است.

نمایشگر مینی ال ای دی

اپل سال گذشته، آیپد پرو 12.9 اینچی را با فناوری نمایشگر مینی ال ای دی معرفی و رونمایی کرد و برای سال جاری میلادی، دو مدل آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی مجهز به نمایشگر mini-LED را عرضه خواهد کرد.

هرآنچه از آیپد پرو ۲۰۲۲ انتظار داریم : قسمت اول

اپل نمایشگر مینی ال ای ادی آیپد پرو را با عنوان نمایشگر Liquid Retina XDR نام‌گذاری کرده  که نرخ دینامیکی بهبودیافته را با جزئیات واقعی، رنگ‌های شفاف و واضح و HDR ارائه می‌کند.

در نمایشگر فعلی LED آیپد پرو 12.9 اینچی، از ۱۰هزار ال ای دی در سرتاسر نمایشگر استفاده شده است که ۱۰۰۰ نیت روشنایی اولیه را در کنار ۱۶۰۰ نیت  روشنایی حداکثری و نرخ کنتراست یک میلیون به یک را امکان‌پذیر می‌کند.

تراشه M2

آیپد پرو ۲۰۲۱ مجهز به تراشه M1 بود که در مک بوک ایر، مک مینی و مک بوک پرو ۱۳ اینچی نیز استفاده شد، همچنین M1 به جای تراشه سری A قرار گرفت که در آیپد پروهای معمولی به کار می‌رفت. این اقدام اپل موجب می‌شود که عملکرد آیپد پرو معادل با مک شود، احتمالا اپل در سال ۲۰۲۲ قصد دارد از تراشه M2 به جای M1 استفاده کند.

ممکن است تراشه M2 در سال ۲۰۲۲ برای مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و البته آیپد پرو استفاده شود، همچنین احتمالا اپل پردازنده مرکزی هفت تا هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۹ تا ۱۰ هسته‌ای را به کار خواهد برد.

تراشه M2 به لحاظ سرعت و کارایی نسبت به M1 بهبود یافته است، اما مشخصات آن تا این لحظه معلوم نشده است.

بدنه از جنس تیتانیوم

دیجی‌تایمز می‌گوید که اپل در حال کار کردن بر بدنه از جنس تیتانیوم برای آیپد پرو است که جایگزین بدنه آلومینیومی مدل‌های فعلی خواهد شد، اما تیتانیوم بسیار گران و پر هزینه بوده و ممکن است استفاده از آن محدود به آیپد پروهای رده بالا بشود.

برای مطالعه ادامه این مطلب به قسمت دوم آنچه از آیپد پرو ۲۰۲۲ می‌دانیم مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373