لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هرآنچه از آیپد پرو ۲۰۲۲ انتظار داریم : قسمت دوم

هرآنچه از آیپد پرو ۲۰۲۲ انتظار داریم : قسمت دوم

اپل قصد دارد آیپد پرو جدیدی را برای سال ۲۰۲۲ بدون تغییر در طراحی و به همراه اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید عرضه کند، در قسمت اول به چند ویژگی اشاره کردیم و ادامه آن را در این مطلب دنبال می کنیم.

شارژ مگ سیف

بنابر گفته مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، نسل بعدی آیپد پرو از شارژ بی‌سیم مگ سیف، مشابه با آیفون پشتیبانی خواهد کرد. اپل می‌تواند با افزودن شیشه به بخش پشتی آیپد پرو، این قابلیت را آماده عرضه کند، اما به دلیل نگرانی در مورد شکسته شدن آن ممکن است قسمت لوگو اپل را برای تسهیل شارژ بی‌سیم، بزرگتر و شیشه‌ای کند.

اگر اپل لوگوی شیشه‌ای را انتخاب کند، احتمالا مگنت‌هایی در زیر آن به کار خواهد برد که شارژر مگ سیف برای ارائه شارژ سریع و آسان با آن هماهنگ می‌شود. در حال حاضر اپل یک نمونه را با همین ویژگی تحت آزمایش دارد که گفته می‌شود دارای مگنت‌های بسیار قوی‌تر از آیفون بوده و شارژ سریع‌تری را ارائه می‌دهد.

شارژ بی‌سیم معکوس

انتظار می‌رود نسل بعدی آیپد پرو از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی کند و آیفون، ایرپاد و سایر اکسسوری‌هایی که امکان قرار گرفتن پشت آیپد داشته باشند را شارژ کند.

اپل پنسل جدید

هرآنچه از آیپد پرو ۲۰۲۲ انتظار داریم : قسمت دوم

شایعات زیادی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار کردن روی نسخه جدیدی از اپل پنسل است، اما این اطلاعات بیشتر مربوط به اوایل ۲۰۲۱ بوده و از آن موقع تاکنون حرف دیگری در این مورد شنیده نشده است و هنوز معلوم نیست که واقعا اپل پنسل جدید احتمال عرضه داشته باشد. گرچه شایعه اپل پنسل مشکی رنگ در ۲۰۲۱ به وقوع نپیوست، احتمالا این موارد هم دقیق نخواهند بود.

آیپد پروهای آینده

مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ با نمایشگر مینی ال ای دی عرضه خواهند شد، اما اپل در حال کار کردن بر فناوری OLED برای مک‌ها و آیپدهای آینده است. این شرکت احتمالا آیپد مجهز به OLED را را برای سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

همچنین ممکن است نمایشگر آیپد پرو 12.9 اینچی را توسعه داده و شاید همزمان با استفاده از فناوری OLED رونمایی شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420