لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حقوق کارکنان اپل استور افزایش یافت

حقوق کارکنان اپل استور افزایش یافت

بنابر گزارشی از بلومبرگ، حقوق بسیاری از کارکنان اپل استورها از ۲ تا ۱۰ درصد، بر اساس مناطق ایالات متحده و تعداد سال‌های بعد از استخدام افزایش یافت.

با اشاره به بررسی‌ها و رسیدگی‌های اخیر اپل به شکایت‌های کارکنان اپل استورها، فروشندگان، کارکنان پشتیبانی Genius Bar و برخی از کارگران ارشد ساعتی، مشمول دریافت افزایش حقوق شده‌اند.

گفته شده اپل به دلیل تورم، بازار کار سخت و دشوار و شکایات کارکنان درباره شرایط کار در زمان همه‌گیری کرونا، تصمیم به افزایش حقوق پرسنل خود گرفته است.

بنابر گزارشی از بلومبرگ، افزایش پرداخت اوایل این هفته طی جلسات سخنرانی و جلسات شخصی با کارکنان اعلام شده بود. این افزایش حقوق شامل افرادی می‌شود که قبل از سال ۲۰۲۰ در شرکت مشغول بوده‌اند و مربوط به همه کارکنان نمی‌شود.

هنوز همه اپل استورها از طرح افزایش حقوق مطلع نشده‌اند، این افزایش حقوق از ماه فوریه شروع می‌شود و ربطی به افزایش سالیانه در ماه اکتبر ندارد. بلومبرگ با دو تن از کارکنان و یکی از اعضای بخش فروش اپل که این افزایش حقوق را دریافت کرده‌اند، صحبت کرده و آن‌ها به افزایش میزان پرداختی و مزایای خود اشاره کرده‌اند.

علاوه بر افزایش حقوق، اپل به کارکنان خود گفت که مزایا را نیز افزایش می‌دهد، به طوری که ۶ روز مرخصی استعلاجی  را به ۱۲ روز مرخصی با حقوق معرفی کرد که شامل رسیدگی به سلامت روان، بیماری‌ها یا بردن اعضای خانواده به دکتر می‌شود.

اپل همچنین تعداد روزهای تعطیلات آخر سال را برای کارکنان واجد شرایط افزایش داده است. این شرکت قبلا روزهای اضافه برای تعطیلات آخر سال را به کارکنانی ارائه می‌کرد که پنج سال از استخدام آن‌ها گذشته باشد، اما اکنون به سه سال بعد از استخدام کاهش یافته است. کارمندان نیمه وقت نیز واجد شرایط برای روزهای تعطیلات و شش هفته مرخصی زایمان هستند.

لازم به ذکر است که این تغییرات به دنبال شکایات کارکنان اپل استورها صورت گرفته است، زیرا در کریسمس سال گذشته برخی از کارکنان اپل استورها به دلیل اعتراض به میزان پرداختی مربوط به ایمنی کار و پوشش حق بیمه خدمات درمانی و غیره، محل کار خود را ترک کردند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373