لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به شکایت کارکنان اپل استور رسیدگی می‌کند

اپل به شکایت کارکنان اپل استور رسیدگی می‌کند

اپل به شکایت کارکنان اپل استورها در مورد تعطیلات آخر سال و مرخصی‌های استعلاجی با پرداخت حقوق و سایر موارد رسیدگی می‌کند.

اپل بعد از رسیدگی به شکایت کارکنان اپل استور، به طور جدی در تلاش برای بهبود مزایای کارکنان نیمه وقت و تمام وقت فروشگاه‌های خود در ایالات متحده است. بنابر گزارش جدیدی از بلومبرگ، اپل در حال پیاده‌سازی سیاست‌های سخاوتمندانه‌تری برای مرخصی استعلاجی و تعطیلات آخر سال کارکنان خود است، همچنین برای اولین بار مرخصی زایمان را برای کارکنان نیمه وقت خود در نظر گرفته است.

آخرین مرحله تغییرات در چهارم آوریل سال جاری در ایالات متحده ارائه خواهد شد. سخنگوی اپل این به‌روزرسانی را تایید کرد و گفت که آن‌ها چندین ماه در حال توسعه و بهبود این مزایا بوده‌اند، در عین حال هنوز درباره گسترش این تغییرات به سایر کشورها، صحبتی به میان نیامده است.

بلومبرگ این مزایا را به این گونه شرح داده است که پس از اجرایی شدن آن‌ها حقوق مرخصی استعلاجی برای کارکنان پاره وقت و تمام وقت شامل روزهای مربوط به رسیدگی به سلامت روان و بردن اعضای خانواده به دکتر نیز می‌شوند و از طرف دیگه حقوق روزهای مرخصی استعلاجی دو برابر خواهد شد. این تغییرات برای کارکنان تمام وقت به جای شش روز حقوق، به ۱۲ روز رسیده است.

کارکنانی که بیش از سه سال است کار خود را شروع کرده‌اند، روزهای مرخصی سالیانه بیشتری دریافت خواهند کرد. کارکنان نیمه وقت برای اولین بار شش روز مرخصی با حقوق، همچنین مرخصی با حقوق زایمان را دریافت می‌کنند. این دسته از کارکنان نیز به تخفیف مراقبت‌های پشتیبانی اظطراری برای کودکان یا اعضای سالمند خانواده دسترسی خواهند داشت.

بنابر گزارش بلومبرک، این تغییرات همزمان با فشرده شدن بازار کار اپل رخ می‌دهد، در حالی که اپل و سایر شرکت‌های بزرگ با مشکلات کمبود و حفظ کارکنان خود مواجه شده‌اند. این تصمیم اپل بعد از اعطای پاداش جزئی به تمام کارکنان اپل استور بوده است.

لازم به ذکر است که در کریسمس سال گذشته، برخی کارکنان اپل استورها بنابر اعتراض به تغییرات اندکی در پرداخت مربوط به ایمنی کار، پوشش حق بیمه خدمات درمانی و سایر موارد، محل کار خود را ترک کردند. در نهایت همه این عوامل منجر به تصمیم‌گیری اپل برای ارائه این تغییرات شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت