لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلکسی اس ۲۲ جدید سامسونگ به گرد پای آیفون ۱۳ هم نمی‌رسد!

گلکسی اس ۲۲ جدید سامسونگ به گرد پای آیفون ۱۳ هم نمی‌رسد!

سامسونگ به تازگی از گلکسی اس ۲۲ رونمایی کرده و حالا تست‌های بنچ مارک نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند توان رقابت با آیفون ۱۳ را ندارد.

سامسونگ ادعا کرده که مدل‌های جدید گلکسی S22  سریع‌ترین گوشی هوشمند اندروید در جهان است، اما این گوشی‌ها توان رقابت با ایفون ۱۳ را نداشته‌اند و با اختلاف قابل توجه، اپل هنوز سریع‌ترین پردازنده موبایل را در جهان دارد.

در آزمایش بنچمارک گیک بنچ ۵ که توسط PCMag اجرا شد، گلکسی S22 اولترا با پردازنده نسل اول اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ کوالکام، در پردازش چند هسته‌ای امتیاز ۳۴۳۳ را به دست آورده که در مقایسه با امتیاز ۴۶۴۷ برای آیفون ۱۳ پرو مکس با پردازنده A15 Bionic اپل یک ناامیدی بزرگ به حساب می‌آید. بر مبنای این نتایج، آیفون ۱۳ پرو مکس به لحاظ عملکرد پردازش مرکزی، حدود ۳۵ درصد سریع‌تر از گلکسی S22 اولترا است.

گفتنی است که در آمریکا، همه مدل‌های گلکسی S22 مجهز به تراشه نسل اول اسنپ دراگون ۸ هستند و خبری از تراشه‌های اختصاصی شرکت کره‌ای سامسونگ به عنوان اکسینوس نیست، در حالی که مدل‌های فروخته شده در اروپا دارای تراشه Exynos 2200 سامسونگ هستند و هنوز در مورد قدرت سخت افزاری این محصولات خبری در دست نیست.

براساس بنچمارک، آیفون ۱۳ بسیار سریع‌تر از گلکسی S22 جدید است

نتایج حاصل از گیک بنچ ۵ برای مدل‌های دارای Exynos 2200 احتمالا در تست‌های چند هسته‌ای امتیازی معادل سری ۳۰۰۰ هستند. وب سایت  PCMag همچنین تست گیک بنچ را برای عملکرد یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی آیفون ۱۳ پرو مکس، امتیاز ۹۴۸ را ارائه داده است که تقریبا دو برابر گلکسی S22 الترا با امتیاز ۴۴۸ است.

تراشه A15 اپل مجهز به Neural Engine جدید با 16 هسته است که قادر به اجرای 15.8 تریلیون عملکرد در ثانیه برای وظایف Machine Learning مثل سیری روی دستگاه است. اپل امسال به دنبال توسعه پیشروی خود در عملکرد است که از طریق تراشه سریع‌تر A16 برای سری آیفون ۱۴ ارائه خواهد کرد.

گلکسی S22 اولترا به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گلکسی نوت 20 اولترا است، دارای استاندارد IP68 بوده که به آب و گرد و خاک مقاوم است. این گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ دارای نمایشگر 6.8 اینچی اولد با رزولوشن 1440 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز است. همچنین مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و پریسکوپ 10 مگاپیکسلی است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420