لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار وارزون و مدرن وارفیر ۲ تایید شد

انتشار وارزون و مدرن وارفیر ۲ تایید شد

توسعه‌دهنده کال آف دیوتی نام احتمالی بازی آنلاین بعدی خود را  وارزون ۲ در نظر گرفته که در کنار بازی اصلی با عنوان مدرن وارفیر ۲ به طور رسمی روز جمعه معرفی کرد.

اکتیویژن سازنده و توسعه‌دهنده این بازی، اخبار مربوط به این دو بازی را در یک پست وبلاگ تایید کرده است. بازی کال آف دیوتی جدید ۲۰۲۲ ادامه مدرن وارفیر ۲۰۱۹ خواهد بود که بنابر برخی گزارش‌ها، ۳۰ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است.

اکتیویژن گفت که ادامه بازی وارزون و مدرن وارفیر ۲ از ابتدا با هم طراحی شدند. هر دو بازی با هم در موتور جدید اجرا می‌شوند و شرکت  Infinity Ward در حال توسعه این دو بازی است. همچنین اطلاعات کمی درباره وارزون ۲ وجود دارد، ولی اکتیویژن گفت که بازیکنان می‌توانند منتظر تکامل بزرگی در فرمول بتل رویال باشند.

لازم به ذکر است که اکتیویژن قبلا دو بازی جدید کال آف دیوتی را معرفی و اشاره کرد که بعد از ونگارد و وارزون اصلی، عرضه خواهند شد.

وارزون ۲

جک‌فرگ یوتیوبر  درباره دو بازی جدید کال اف دیوتی اطلاعات جدیدی را ارائه کرده است. بنابر گزارش او، وارزون ۲ یا هر نام دیگری که برای آن در نظر گرفته شده است، نوآوری قابل ملاحظه‌ای دارد. توسعه‌دهنده بازی گفت که هیچ دو مسابقه‌ای نباید با هم اجرا شود. همچنین وارزون ۲ همان بازی قبلی یا قدیمی نیست، بلکه حالت سندباکس خواهد داشت، اما هیچ اطلاعاتی درباره آن موجود نیست.

مدرن وارفیر ۲

بنابر وب‌سایت چارلی اینتل، مدرن وارفیر ۲ پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. پت کلی مدیر استودیو گفت که باید مشخص باشد که این تیم در حال ساختن ادامه این بازی است، زیرا از سال ۲۰۱۹ تاکنون ۳۰ میلیون نسخه از آن فروخته شده است.

از این بازی اطلاعاتی در دست نیست، ولی شایعات نشان می‌دهند که تمرکز بر کارتل‌های مواد مخدر است. این‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که مایکروسافت به قول خود عمل کرده و بازی‌ها را انحصاری عرضه نکند، در نتیجه بازی‌ها در پلی استیشن و نینتندو سوئیچ منتشر خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420