لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ‌ کاربردی آیکلود برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث برطرف شد

باگ‌ کاربردی آیکلود برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث برطرف شد

شرکت اپل پس از انتشار گزارش‌های مربوط به عدم کارکرد صحیح آیکلود برای سینک کردن داده‌های اپلیکیشن‌های شخص ثالث این مشکل را برطرف کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده پیشین، این باگ از ماه نوامبر روی سرویس آیکلود وجود داشت و مشکلات زیادی را برای کاربران و توسعه‌دهندگان ایجاد کرده بود. توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها نمی‌توانستند آن دسته از خدمات که مبتنی بر سینک از طریق فضای ابری آیکلود بود را به کاربران ارائه دهند. این مشکل برای اپلیکیشن های یادداشت برداری و حتی برخی از بازی‌ها چالش ایجاد کرده بود.

اما حالا شرکت اپل این مشکل را برطرف کرده است و کاربران از این پس می‌توانند از این سرویس به صورت بهینه استفاده کنند. یکی از کاربرانی که به خاطر بروز این باگ با مشکلات متعددی مواجه شده بود، اخیرا در توییتی جدید اعلام کرده که شرکت اپل این مشکل را برطرف کرده و تیم پشتیبانی محصولات و سرویس‌های اپل نیز از طریق ایمیل جزئیات مربوط به پشتیبانی از این سرویس و رفع مشکل اخیر را برای او فرستاده است.

تا پیش از این ارور ۵۰۳ بارها و بارها به کاربرانی که از اپلیکیشن‌های مبتنی بر این خدمات استفاده می‌کردند نشان داده می‌شد که حالا این کاربران نیز ادعا کرده‌اند که این مشکل برطرف شده است و از این پس بدون مشکل سابق می‌توانند به اپلیکیشن‌های در حال استفاده خود دسترسی داشته باشند.

این مشکل باعث شده بود تا برخی از توسعه‌دهندگان بیانیه‌‌های ویژه‌ای را منتشر کنند و به کاربران خود اعلام کنند که ریشه عدم دسترسی آن‌ها به دیتای ذخیره شده کاربران نیستند و این موضوع به هیچچ وجه به آن‌ها مربوط نیست. این موضوع البته برخی از کاربران و توسعه‌دهندگان را نیز با مشکلاتی ویژه مواجه کرده بود و در تمامی این مدت اپل به طور کامل سکوت کرده بود. اما حالا اپل بدون سروصدای خبری در مورد این باگ، مشکلات مربوط به آن را برطرف کرده است و از این پس سرویس یاد شده می‌تواند بدر اختیار اپلیکیشن‌های مختلف باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373