لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۵.۳ با رفع باگ امنیتی سافاری منتشر شد

آی او اس ۱۵.۳ با رفع باگ امنیتی سافاری منتشر شد

شرکت اپل از شب گذشته فرایند عرضه آی او اس ۱۵.۳ و آیپد او اس ۱۵.۳ را برای رفع مشکل امنیتی سافاری آغاز کرده است و از این پس کاربران می‌توانند این نسخه را دریافت کنند.

در این نسخه شرکت اپل باگ امنیتی که در مرورگر سافاری ایجاد شده بود را برطرف کرده است و کاربران از این پس می‌توانند با امنیت بیشتری اقدام به وب‌گردی با سافاری کنند. هفته گذشته گزارشی اعلام کرده بود که مرورگر سافاری در تمامی نسخه‌های اخیر که در دستگاه‌های اپل در حال استفاده است، دارای یک باگ امنیتی است که باعث می‌شود تا وب سایت‌های مختلف بتوانند فعالیت کاربران را ردیابی کنند. این باگ امنیتی از همین حالا برطرف شده و کاربران می‌توانند از این پس به صورت بهینه‌تر اقدام به استفاده از آن کنند.

این باگ امنیتی در سافاری نصب شده روی آیفون، آیپد و کامیپوترهای مک نیز وجود داشت که چالش‌های بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده بود. وب سایت‌های مختلف، برای اهداف عموما تبلیغاتی می‌توانستند از این باگ استفاده کنند و فعالیت وب گردی کاربران را زیر ذره‌بین قرار دهند. حال با انتشار این نسخه جدید مشکل برطرف شده است.

علاوه بر این موضوع، شرکت اپل برخی از بهبود‌های امنیتی را نیز در این نسخه جدید ارائه داده است و کاربران می‌توانند در با نصب این آی او اس ۱۵.۳ به صورت ایمن‌تر از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند.

گفتنی است که اپل همزمان با عرضه این نسخه‌های جدید از آی او اس و آیپد او اس اقدام به عرضه نسخه جدید سافاری برای مک او اس نیز کرده است که مشکل یاد شده را در کامپیوترهای مک نیز برطرف می‌کند.

گفتنی است که اپل احتمالا با عرضه این نسخه جدید از سیستم عامل آی او اس، به دلیل برطرف کردن باگ‌های امنیتی، امکان داون گرید به نسخه قبل را از بین می‌برد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373