لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نارضایتی توسعه‌دهندگان از باگ همگام‌سازی آیکلود

نارضایتی توسعه‌دهندگان از باگ همگام‌سازی آیکلود

برخی از توسعه‌دهندگان شخص ثالث اپلیکیشن‌ها برای آیفون‌ها از مشکل همگام‌سازی آیکلود ابراز نارضایتی کرده‌اند، زیرا موجب شده است اپلیکیشن‌هایی که از پیاده‌سازی آیکلود پشتیبانی می‌کنند به درستی همگام‌سازی نشوند.

این موضوع در انجمن توسعه‌دهندگان و توییتر بازتاب زیادی داشته است و از ماه نوامبر، مشکل اتصال CloudKit وجود داشته و برخی از کاربران یک پیام ارور را مشاهده می‌کنند. مضمون این پیام به این شرح است:

درخواست با کد وضعیت http 503 انجام نشد

این مشکل برای کاربران اپلیکیشن‌هایی رخ داده که از سرویس‌های داخلی آیکلود بهره می‌برند و حالا توسعه دهندگان می‌گویند که مشکل اصلی مربوط به عدم پشتیبانی اپل از سرویس‌های داخلی آیکلود است.

توسعه‌دهنده اپلیکیشن یاداداشت‌برداری GoodNotes که مکررا با مشکل همگام‌سازی آیکلود مواجه شده‌، در سند پشتیبانی برای کاربران نوشته شده که این مشکل به دلیل پشتیبانی نادرست از آیکلود بوده است. تیم توسعه‌دهندگان GoodNotes می‌گوید که این اپلیکیشن به طور خودکار برای اتصال به ایکلود و سینک کردن اطلاعات و داده‌ها تلاش می‌کند و به زودی مشکل رفع می‌شود.

آن‌ها همچنین اشاره کرده‌‌اند که این مشکل را به تیم پشتیبانی فنی اپل برای بررسی انتقال داده و به نظر می‌رسد سایر اپلیکیشن‌ها احتمالا درگیر این مشکل می‌شوند.

تعدادی از توسعه‌دهندگان توانسته‌اند از تیم مهندسی اپل کمک بگیرند و حتی یکی از آن‌ها توانسته است فضای ذخیره‌سازی آیکلود را برای اکانت توسعه‌دهنده تغییر دهد تا این مشکل برطرف شود، اما ظاهرا بسیاری دیگر از توسعه‌دهندگان همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

واضح است که مشکلی در همگام‌سازی آیکلود وجود دارد که بر بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی تاثیر می‌گذارد. سایر توسعه‌دهندگان با ساختن داشبورد وضعیت آیکلود در اپلیکیشن‌های خود، سعی می‌کنند به کاربران نشان دهند که چه وقت آیکلود از کار می‌افتد.

گفتنی است که بسیاری از کاربران نمی‌دانند که این مشکل از طرف اپل است و باگ همگام‌سازی آیکلود را به توسعه‎‌دهندگان ربط داده و آن‌ها را سرزنش می‌کنند.

تاکنون چندین توسعه‌دهنده مشکل همگام‌سازی آیکلود را به اپل گزارش کرده‌اند، اما با وجود تعداد شکایت‌ها و مدت زمانی که این مشکل ایجاد شده، هنوز به آن رسیدگی نشده است.

ممکن است این باگ با نصب آی او اس 15 و آپدیت‌های آن ایجاد شده باشد و معلوم نیست که چه وقت راه حلی برای آن ارائه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420