لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه eSIM آیفون ۱۴ به عنوان یک گزینه انتخابی از طرف اپل فروخته می‌شود

نسخه eSIM آیفون ۱۴ به عنوان یک گزینه انتخابی از طرف اپل فروخته می‌شود

چند ماه پیش بود که شایعاتی مبنی بر تصمیم اپل برای تولید و عرضه آیفون بدون سیم کارت منتشر شده بودند. اما حالا یک موسسه تحلیلی ادعا کرده که این محصولات به عنوان گزینه‌ای انتخابی آماده عرضه به بازار خواهند شد.

اما مورمک‌کلان تحلیلگر موسسه GlobalData ادعا کرده که شرکت اپل احتمالا تصمیم دارد تا نسخه eSIM و بدون سیم کارت آیفون ۱۴ را به عنوان یک گزینه آماده عرضه کند. در حقیقت کاربران در زمان خرید آیفون ۱۴ می‌توانند نسخه دارای خشاب سیم کارت یا نسخه کاملا مبتنی بر eSIM را انتخاب کنند.

این تحلیل صرفا به فعالیت اپل در کشور آمریکا اشاره کرده و اعلام کرده که شرکت اپل با ارائه این گزینه جدید به اپراتورهای تلفن همراه امکان عرضه آیفون‌ها با تنوع‌های بیشتر را فراهم کرده می‌کند تا کاربران بتوانند گزینه‌های متعددتری را داشته باشند.

با این حال شرکت اپل با چالش همکاری با اپراتورهایی که از فناوری eSIM پشتیبانی نمی‌کنند نیز مواجه شده است. این موضوع باعث می‌شود تا شرکت اپل، چه در کشور آمریکا و چه در کشورهای دیگر که به صورت رسمی فعالیت دارد نتواند گزینه آیفون‌های دارای خشاب سیم‌کارت را حذف کند و کاربران می‌توانند بین این محصول گزینه مورد نظر و مناسب برای خود را انتخاب کنند.

این موضوع دلیل اصلی مایکروسافت برای عدم حذف نسخه دارای خشاب سیم کارت نانو در خط تولید آیفون ۱۴ است و تصمیم دارد تا فعلا از این فناوری نیز پشتیبانی کند.

در حال حاضر اپل با بیش از ۱۰۰ اپراتور تلفن همراه که از eSIM پشتیبانی می‌کنند همکاری کرده است. این اپراتورها توانسته‌اند فناوری یاد شده را برای ایفون‌های دو سیم کارت و اپل واچ‌ها آماده عرضه کنند. با این حال کاربران برخی از نقاط دنیا که اپل در آنجا فعالیت رسمی دارد، از این فناوری به صورت کامل پشتیبانی نمی‌کنند و این موضوع نیست محدودیت‌های ویژه‌ای را برای اپل ایجاد کرده است و باعث شده تا امکان حذف فناوری‌های قدیمی را از محصولات خود نداشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373