لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم :: قسمت دوم

هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم :: قسمت دوم

همان‌طور که در قسمت اول اشاره شد اپل با وجود تمام مشکلات از جمله مواجه شدن با کمبود قطعات، اما با دست پر و قدرتمندانه به استقبال سال ۲۰۲۲ می‌رود و قصد دارد محصولات جدید خود را با استفاده از فناوری‌های قوی به رخ سایر رقبای خود بکشد. در این مطلب که در ادامه قسمت اول ارائه شده است به معرفی مک مینی، مک پرو و آیمک جدید اپل می‌پردازیم.

مک مینی و مک پرو

قسمت دوم:: هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم

اتنقال به اپل سیلیکون در سال ۲۰۲۲ همچنان ادامه دارد و احتمالا روند انتقال امسال تکمیل خواهد شد. بنابر گزارشی از بلومبرگ، اپل در حال برنامه‌ریزی برای یک مک پرو جدید با پردازنده اپل سیلیکون است که احتمالا نصف اندازه مک پرو فعلی خواهد بود.

شایعات نشان می‌دهند که احتمالا مک پرو جدید مجهز به ۲۰ تا ۴۰ هسته محاسباتی در پیکربندی خود است که دارای ۱۶ یا ۳۲ هسته با عملکرد بالا و ۴ یا ۸ هسته با بازدهی و کارایی بالا و پردازنده گرافیکی مجهز به گزینه‌های ۶۴ و ۱۲۸ هسته خواهد بود.

همچنین اپل در حال برنامه‌ریزی برای «مک مینی پرو » با نسل جدیدی از طراحی صنعتی است. گزارشی از جان پروزر نیز به مک مینی مجهز به بدنه خارجی جدید با یک سطح بازتابنده پلکسی گلاس در بالا اشاره می‌کند یا اینکه در یک محفظه آلومینیومی قرار می‌گیرد.

آیمک جدید

اپل در سال ۲۰۲۲

در حالی که اپل آیمک ۲۴ اینچی جدید را در آوریل سال ۲۰۲۱ معرفی کرد، اما بسیاری از طرفداران آیمک ۲۷ اینچی بزرگتر همچنان منتظر عرضه این محصول هستند. در حقیقت این مدل آیمک یکی از چند مدل دستگاهی است که مجهز به تراشه اینتل بوده و فعلا در رده مک‌های اپل موجود است.

پیش‌بینی می‌شود اپل از آیمک ۲۷ اینچی جدید با پردازنده قدرتمند اپل سیلیکون در سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. آیمک جدید احتمالا علاوه بر تراشه قدرتمند اپل سیلیکون، به نمایشگر LED و فناوری پروموشن مجهز خواهد بود که برای اولین بار در آیمک ارائه می‌شود.

همچنین شایعات نشان می‌دهند که آیمک جدید مثل مک بوک پرو جدید، دارای رم ۱۶ گیگابایتی و اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی، پورت‌های HDML، یک اسلات کارت SD و چندین اتصال تاندربولت با قطع USB-C خواهد بود.

برای مطالعه ادامه این مطلب که در مورد آیفون‌های ۲۰۲۲ و اپل واچ پرچمدار این سال است منتظر قسمت سوم باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420