لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم :: قسمت اول

هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم :: قسمت اول

اپل سال پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشت و با وجود تداوم بحران همه‌گیری و تاثیر آن بر تامین مواد اولیه و قطعات سخت افزاری، این شرکت نیز همانند سایر شرکت‌های دنیا با کمبود برخی قطعات مواجه بود که موجب تاخیر در عرضه برخی محصولات شد.

با وجود مشکلاتی که منجر به تاخیر در عرضه محصولات می‌شد، اپل توانست به قول خود عمل کند و انتقال به مک اپل سیلیکون را برای سال دوم انجام دهد که علاوه بر آن آیفون ۱۳ جدید، ردیاب ایرتگ که مدت‌ها کاربران چشم به راهش بودند و بسیاری محصولات ارزشمند دیگر را معرفی و رونمایی کرد و در اختیار کاربران وفادار خود قرار داد.

با شروع سال ۲۰۲۲، اپل دستگاه‌ها و محصولات بیشتری در همه دسته‌بندی‌های خود معرفی و رونمایی خواهد کرد. در این مطلب برخی از محصولات سال ۲۰۲۲ اپل را معرفی می‌کنیم.

مک بوک ایر ۲۰۲۲

یکی از مورد انتظارترین محصولات اپل برای عرضه در سال جدید، مک بوک ایر ۲۰۲۲ کاملا بازطراحی شده است. مک بوک ایر جدید شایعه شده، دارای طراحی لبه تخت خواهد بود، به این معنی که طراحی باریک این دستگاه که در جلو باریک‌تر هم می‌شد، حذف خواهد شد و با ضخامت قسمت پشت یکسان می‌شود.

قسمت اول:: هر آنچه از اپل در سال ۲۰۲۲ انتظار داریم

مینگ چی کو تحلیلگر معتمد محصولات اپل گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد مک بوک ایر ۲۰۲۲ با رنگ‌های جدید مشابه رنگ‌های آیمک ۲۴ اینچی در راه است. همچنین احتمالا این دستگاه جدید مجهز به حاشیه و کیبورد به رنگ سفید خواهد بود. برخی شایعات نشان می‌دهند که مک بوک ایر ممکن است دارای یک ناچ، مشابه با مک بوک پرو جدید باشد اما معلوم نیست که ارائه این ویژگی قطعی باشد.

در ارتباط با قدرت پردازنده باید گفت که مک بوک ایر جدید احتمالا اولین مک دارای تراشه نسل دوم اپل سیلیکون M2 است. بنابر گزارشی از خبرگزاری بلومبرگ، پردازنده M2 دارای همان تعداد هسته محاسباتی مثل M1 اما سریع‌تر، خواهد بود.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که مک بوک ایر جدید احتمالا در میانه سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود که کمی گران‌تر از مک بوک ایر فعلی خواهد بود و با قیمت احتمالی ۹۹۹ دلار در دسترس کاربران و طرفداران آن قرار خواهد گرفت.

اپل واچ SE 2

به نظر می‌رسد که فروش محصولات برند SE موفقیت زیادی را برای شرکت اپل ایجاد کرده است. اپل توانسته در یکی دو سال گدشته با معرفی اپل واچ SE و آیفون SE نسل جدید فروش بیشتری از این محصولات را تجربه کند. به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۲ زمان مناسبی برای رونمایی از اپل واچ ارزان قیمت نسل جدید باشد که امکانات خوبی را با قیمتی میان رده در اختیار کاربران قرار دهد.

در ادامه مطلب در قسمت دوم می‌توانید در مورد تلاش اپل در زمینه عرضه سری جدید کامپیوترهای مک در سال ۲۰۲۲ بخوانید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420