لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پتنت جدید اپل برای یکپارچه‌سازی تاچ آیدی در اپل تی وی و هوم‌کیت

پتنت جدید اپل برای یکپارچه‌سازی تاچ آیدی در اپل تی وی و هوم‌کیت

اخیرا پتنتی از اپل به ثبت رسیده که نشان می‌دهد کنترل‌گرهای تاچ آیدی به داخل ریموت اپل تی وی ادغام شده است و با استفاده از یکی از روش‌های جمع‌آوری حسی مثل صدا، پرتوی مادون قرمز و ارتباطات میدان نزدیک برای تایید داده‌های بیومتریک بی‌سیم کار می‌کند.

در این مطلب به سه نکته اشاره شده که شامل این موارد است. پتنت جدید اپل قابلیت یکپارچه شدن تاچ آیدی با اپل تی وی و اکسسوری امنیتی هوم‌کیت را نشان می‌دهد. همچنین قابلیت استفاده از چند روش برای جمع کردن و تایید داده‌های بیومتریک به طور بی‌سیم را ارائه می‌دهد. از طرفی راه‌‌های جدیدی برای دسترسی به تنظیمات و کنترل والدین در اختیار کاربران می‌گذارد.

این اختراع به دلیل تنظیمات اپل تی وی و ارائه قابلیت کنترل والدین، بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. کنترل از راه دور تعیین نمی‌کند که چه کسی ریموت را نگه می‌دارد و نوع محتوای قابل دسترسی را بر مبنای اطلاعات جمع‌آوری شده، محدود می‌کند.

با این روش والدین می‌توانند هنگامی که بچه‌ها دور هستند به محتوای بزرگسالان دسترسی داشته باشند و مجبور نیستند که نگران دسترسی کودکان خود به آن محتواها به هنگام تنهایی باشند.

این پتنت همچنین فناوری دیگری را ارائه کرده که در اکسسوری‌های متنوع هوم‌کیت استفاده می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا به آسانی با تنظیمات خانه هوشمند خود مثل دمای ترموستات، اکسسوری‌های سازگار با آن، دستگاه‌های نظارت بر سلامت و موارد بیشتر هماهنگ شوند.

به مرور زمان، روش‌های جمع‌آوری داده‌های از راه دور بیومتریک از جمله تصویر چهره، گسچرها یا حتی اسکن شبکیه می‌تواند تکامل یابد.

لازم به یادآوری است که همه پتنت‌ها به محصولات واقعی ختم نمی‌شوند و اغلب روشی برای بیان ایده‌های یک شرکت هستند. به هر حال با گذشت زمان مشخص می‌شود که اپل این ویژگی‌های احتمالی را در اپل تی وی و هوم‌کیت ارائه خواهد کرد یا منصرف خواهد شد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420