لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شش شایعه مهم از اپل که در سال ۲۰۲۱ منتشر شدند :: قسمت اول

شش شایعه مهم از اپل که در سال ۲۰۲۱ منتشر شدند :: قسمت اول

بسیاری از شایعات منتشر شده از محصولات اپل در سال ۲۰۲۱ مثل اضافه شدن ناچ به مک بوک پرو به واقعیت تبدیل شد؛ در حالی که برخی دیگر از این شایعات مثل اپل واچ سری ۷ با لبه پهن، محقق نشدند.

اکنون با آغاز سال ۲۰۲۲، بد نیست از جنبه سرگرمی نگاهی به شش شایعه برتر از شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ بیاندازیم.

مک بوک پرو مجهز به ناچ

شش شایعه مهم از اپل که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد

در میان همه شایعاتی که در طول سال ۲۰۲۱ پخش شد، شایعه لحظه آخری نشان داد که مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی بازطراحی شده، مجهز به یک ناچ عرضه خواهد شد. این شایعه چند روز قبل از برگزاری رویداد پیش‌بینی شده اپل با تمرکز بر معرفی مک، منتشر  و با شک و تردیدهای زیادی مواجه شد.

در نهایت شگفتی، این شایعه به حقیقت پیوست و اپل، ناچ را به مک بوک پرو جدید اضافه کرد که موجب کاهش حاشیه اطراف نمایشگر مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی شد.

سیری در حال افشای یک رویداد اپل

شش شایعه مهم از اپل که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد

اوایل آوریل، سیری برگزاری رویدادی از اپل را در ۲۰ آوریل، درست چند ساعت قبل از اعلام رسمی این رویداد افشا کرد. وقتی از سیری پرسیده شد که رویداد بعدی اپل چه زمانی است، در پاسخ گفت که رویداد ویژه‌ای روز سه شنبه ۲۰ آوریل در اپل پارک واقع در کوپرتینوی کالیفرنیا برگزار خواهد شد، همچنین اضافه کرد که جزئیات بیشتردر وب‌سایت Apple.com موجود است. اگرچه این شایعه نبود، ولی یک افشای پرمخاطب بود که اولین رویداد اپل در سال ۲۰۲۱ را تایید کرد.

رویداد Spring Loaded در آوریل ۲۰۲۱، مملو از محصولات جدید اپل بود که شامل ایرتگ، آیمک بازطراحی شده ۲۴ اینچی، اپل تی وی جدید به همراه Siri Remote بازطراحی شده و مدل‌های آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی بهبود یافته بود. در سال ۲۰۲۲، اپل احتمالا رویداد دیگری در بازه زمانی مارس تا آوریل برگزار خواهد کرد.

اپل واچ سری ۷ با لبه پهن

شایعات اپل در ۲۰۲۱

در ماه مه، جان پروزر افشاگر محصولات اپل گزارش داد که احتمالا یک اپل واچ جدید با لبه پهن عرضه خواهد شد، که در آن زمان گمان می‌رفت اپل واچ سری ۷ باشد.

طراحی لبه پهن در واقع انتقال از مدل‌های قبلی با طراحی منحنی بوده و اولین طراحی مجدد اپل واچ از زمان معرفی آن تاکنون بوده است. این شایعه درست نبود و کاملا برعکس اتفاق افتاد، زیرا این شرکت اپل واچ سری ۷ با گوشه‌های گرد را تایید کرد.

ادامه این مطلب را در قسمت دوم مطالعه فرمایید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420