لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی یک ادعا: قدرت پردازشی عینک اپل از کامپیوترهای مک بیشتر است!

بررسی یک ادعا: قدرت پردازشی عینک اپل از کامپیوترهای مک بیشتر است!

اوایل هفته جاری، مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل اعلام کرد که شرکت اپل در حال آماده سازی عینک هوشمند خود برای رونمایی است، هر چند که بعدا بلومبرگ در تکمیل این گزارش اعلام کرد که اپل این محصول را با فاصله زیاد پس از رونمایی عرضه می‌کند، اما یک ادعای مطرح شده توسط مینگ چی کو، مهم و البته عجیب به نظر می‌رسید! مینگ چی کو ادعا کرد که قدرت پرداشی عینک اپل از کامپیوترهای مک بیشتر است.

این ادعای مینگ چی کو فکر بسیاری از تحلیلگران را به خود مشغول کرده است و برخی از آن‌ها ادعاهای خاصی را مطرح کرده‌اند.

در مقاله تحلیلی اخیری که وب سایت hypebeast منتشر کرده، ادعایی خاص در مورد پروژه اپل سیلیکون مطرح شده است. در این مقاله تحلیلی به این موضوع اشاره شده که شرکت اپل برای تولید عینک هوشمند بدون شک نیاز به پردازنده‌ای قدرتمند و البته کم مصرف  داشته که باید مکانیزم کاری آن مشابه با پردازنده‌های ARM باشد. همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت اپل تصمیم بگیرد تا از سال ۲۰۲۰ میلادی به سمت توسعه و عرضه کامیپوترهای اپل سیلیکون متمایل شود.

در حقیقت نویسنده hypebeast بر این باور است که پروژه اپل سیلیکون برای ساخت کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های ARM در راستای توسعه عینک هوشمند بوده است. اپل با تولید کامپیوترهای اپل سیلیکون، تلاش داشته تا علاوه بر افزایش قدرت و بهینه سازی پردازنده‌های به کار رفته در کامپیوترهای جدید خود، راهکاری برای توسعه عینک هوشمند خود با قدرت پردازشی حرفه‌ای‌تر را ایجاد کند.

در پایان این مقاله به این موضوع اشاره شده که در صورت صحت داشتن ادعاهای مینگ چی کو، اپل با تولید عینک هوشمند نه تنها به دوره آیفون‌ها پایان می‌دهد، بلکه ممکن است بخش عمده‌ای از پردازش‌های مورد نیاز به کامپیوترهای شخصی آماده اجرا در یک عینک هوشمند شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373