لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل با قدرت پردازشی هم سطح مک عرضه خواهد شد

هدست واقعیت افزوده اپل با قدرت پردازشی هم سطح مک عرضه خواهد شد

بنابر ادعای مینگ  چی کو، هدست واقعیت افزوده اپل مجهز به دو پردازنده خواهد بود که با قدرت پردازشی معادل مک‌های اپل سیلیکون، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

بنابر گزارش تحقیقاتی جدیدی از مینگ چی کو تحلیلگر مشهور محصولات اپل که به تازگی منتشر شده، هدست واقعیت افزوده اپل که شایعه آن مدت‌ها است بر سر زبان‌ها افتاده، اواخر یا سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد که مجهز به دو عدد پردازنده برای پشتیبانی از قابلیت‌های پیشرفته این دستگاه است.

پردازنده اصلی و پیشرفته به کار رفته در هدست واقعیت افزوده اپل مشابه تراشه M1 است که در مک‌های اپل سیلیکون عرضه شده در سال گذشته استفاده شده است، همچنین یک پردازنده رده پایین‌تر برای کنترل جنبه‌های مرتبط با حسگر یا پردازش اطلاعات دریافت شده توسط حسگرهای این دستگاه به کار رفته است.

مینگ چی کو می‌گوید عملکرد هدست واقعیت افزوده اولیه مستقل خواهد بود و نیازی به اتصال به مک یا آیفون نخواهد داشت. اپل قصد دارد تعداد قابل قبولی از اپلیکیشن‌ها را در این دستگاه به کار ببرد تا طی ۱۰ سال آینده، آن را جایگزین آیفون کند.

او می‌گوید این هدست می‌تواند با وجود استفاده از یک جفت پنل نمایشگر Micro OLED با کیفیت 4K که توسط شرکت سونی ساخته شده است از تجربه واقعیت مجازی نیز پشتیبانی کند. هدست واقعیت افزوده اپل با وجود یک پردازنده جداگانه، دارای قدرت محاسباتی سنسوری است که به طور چمشگیری از آیفون بالاتر است.

به عنوان مثال این هدست به حداقل ۶ الی ۸ ماژول نوری نیاز دارد تا بتواند به طور همزمان خدمات مداوم مشاهده ویدیوی AR را به کاربر ارائه دهد. در مقایسه، یک آیفون به سه ماژول نوری نیاز دارد که همزمان کار کنند تا به محاسبه مداوم نیازی نداشته باشد.

هفته گذشته، این تحلیلگر گفت که هدست واقعیت افزوده و آیفون ۱۴ که سال آینده عرضه خواهند شد، هر دو از فناوری Wi-Fi 6E پشتیبانی خواهند کرد که با افزایش پهنای باند و کاهش تداخل، می تواند تجربه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را ارائه دهد.

این تحلیلگر همچنین اشاره کرده هدست واقعیت افزوده بر مبنای یک پلتفرم مستقل و بدون نیاز به آیفون یا مک عمل خواهد کرد تا بتواند در رقابت با دستگاه‌های دیگر موفق عمل کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373