لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه M2 چقدر قوی‌تر از M1 Max خواهد بود؟

تراشه M2 چقدر قوی‌تر از M1 Max خواهد بود؟

پیش‌بینی‌های حاصل از شایعات و گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که نتیجه تست‌های چندهسته‌ای M2 احتمالا از M1 Max ضعیف‌تر خواهد بود.

یکی از گزارش‌های منتشر شده در مورد مک بوک‌های 2022 اپل ادعا کرده که تراشه M2 به عنوان نسل اول از فاز دوم پروژه اپل سیلیکون عملکردی قوی‌تر از M1 Max دارد. اما اختلاف این دو تراشه قرار است نسبت به تراشه‌های دیگر اپل کمتر باشد.

خبرگزاری دیجی تایمز در گزارشی ضمن تایید این موضوع که شرکت اپل در سال جاری از مک بوک پرو M2 رو نمایی می‌کند، تاکید کرده که تراشه جدید شرکت اپل از لحاظ عملکرد جایگاهی تقریبا نسبت به M1 Max  به عنوان نسخه پیشرفته و نهایی فاز اول اپل سیلیکون خواهد داشت.

این گزارش ادعا کرده که تراشه M2 در حقیقت به عنوان نسخه پیشرفته و نسل جایگزین M1 آماده عرضه می‌شود و شرکت اپل هنوز آماده عرضه تراشه‌ای قدرتمند برای گامی فراتر از M1 Max برای کامپیوترهای خود نشده است.

در تست‌های گیک بنچ ۵ که به صورت فرضی از پیش‌بینی قدرت تراشه M2 منتشر شده، احتمالا تراشه M2 امتیاز ۱۸۲۹ را برای پردازش‌های تک هسته‌ای دریافت می‌کند. این در حالی است که M1 Max امتیاز پردازش تک هسته‌ای ۱۷۴۷ را در اختیار داشت.

اپل احتمالا سال ۲۰۲۳ اقدام به رونمایی از تراشه M2 Pro و M2 Max می‌کند که این محصولات جایگزین تراشه‌های امروزی M1 Pro و M1 Max هستند. تخمین زده می‌شود که M2 Max امتیاز ۱۸۷۳ را برای پردازش‌های تک هسته‌ای داشته باشد.

تراشه M2 چقدر قوی‌تر از M1 Max خواهد بود؟

مهم‌ترین اختلاف M2 Max در تست‌های چند هسته‌ای خواهد بود که احتمالا امتیاز ۱۴۶۳۲  را در تست‌های گیک بنچ ۵ از آن خود می‌کند. این عدد برای M1 Max برابر ۱۲۲۳۸، برای تراشه M2 برابر ۸۸۳۷ و برای تراشه M1 برابر ۷۳۹۱ خواهد بود.

تراشه M2 چقدر قوی‌تر از M1 Max خواهد بود؟

اپل احتمالا در جریان رویداد ۸ مارس از مک بوک‌های مبتنی بر تراشه M2 رونمایی می‌کند که پس از آن نتیجه تست‌های بنچ مارک این تراشه نیز منتشر می‌شود و اختلاف یا تطابق این پیش‌بینی‌ها با آنچه در واقعیت وجود دارد، مشخص خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427