لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پسوردهای بدون نام کاربری در سافاری آی او اس 15.4 ذخیره نمی‌شوند

پسوردهای بدون نام کاربری در سافاری آی او اس 15.4 ذخیره نمی‌شوند

اپل در آی او اس و آیپد او اس 15.4 و بتای مک او اس مانتری 12.3، یک بهبود جزئی کیفیتی و امنیتی را بر مبنای ذخیره  پسوردهای سافاری همراه با نام کاربری اضافه کرده است.

در حال حاضر سافاری بدون نام کاربری، پسورد را ذخیره می‌کند که می‌تواند منجر به آشفتگی و سردرگمی شود، اما در آپدیت جدید آی او اس 15.4 این مورد حذف شده است.

وقتی کاربران سعی می‌کنند پسوردی را در iCloud Keychain آی او اس و آیپد او اس 15.4 و بتای مک او اس مانتری 12.3 ذخیره کنند، سافاری فقط پسورد را شناسایی می‌کند، سپس یک پنجره پاپ آپ باز می‌شود که نام کاربری را با این مضمون « برای ذخیره پسورد، باید نام کاربری را در اکانت وب‌سایت وارد کنید» درخواست می‌کند.

بعد از اینکه درباره این ویژگی در توییتر سوال پرسیده شد، ریکی ماندلو از کارمندان اپل سافاری، جزئیاتی را درباره قابلیت جدید به اشتراک گذاشته است.

بنابر صحبت‌های او، اپل این تغییر را به روش سافاری و iCloud Keychain انجام می‌دهد و این آپدیت موارد ذخیره پسورد بدون نام کاربری را کاهش می‌دهد.

آی او اس 15.4 یادداشت‌هایی را به iCloud Keychain اضافه کرده است و همان‌طور که به‌روزرسانی‌های مفیدی در بتاها ارائه می‌شود، به کاربران اجازه پنهان کردن هشدارهای آپدیت پسورد را می‌دهد.

لازم به ذکر است که مرورگر سافاری در آی او اس 15 کاملا بازطراحی شده است، به طوری که نوار جستجو و تب‌ها به پایین صفحه منتقل شده است. با این تغییر کاربر می‌تواند به سادگی بین تب‌ها جابه‌جا شود و با یک سوایپ، جستجوی سریع‌تری را تجربه کند.

تغییر جالب دیگر در سافاری، سفارشی‌سازی صفحه اصلی است که شامل ایجاد بک‌گراندهای متفاوت و دلخواه، گزارشی از حریم خصوصی و لینک‌های به اشتراک گذاشته شده با کاربر می‌شود. همچنین در نسخه جدید سافاری، دسترسی به کنترل‌ها آسان‌تر شده و محتوا در مرکز دید قرار می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427