لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسکرول ژله‌ای آیپد مینی ۶ اپل را به دادگاه می‌کشاند

اسکرول ژله‌ای آیپد مینی ۶ اپل را به دادگاه می‌کشاند

یکی از کاربران آیپد مینی ۶ در ایالت کلورادو آمریکا به نام کریستوفر بریان از اپل بابت اسکرول ژله‌ای در آیپد مینی ۶ شکایت کرد.

بریان اپل را به کلاه‌برداری در بازاریابی و معرفی نسل ششم آیپد مینی متهم کرده و اعلام کرده که این شرکت پیش از آغاز فروش این محصول، از وجود اسکرول ژله‌ای آگاه بوده ولی به شکلی کلاه‌بردارانه این موضوع را مخفی کرده است.

اسکرول ژله‌ای در زمان تبلیغات اپل برای آیپد مینی ۶ نیز مشخص نشده بود و تنها چند روز پس از آغاز عرضه این محصول در سپتامبر ۲۰۲۱ وجود آن توسط کاربران تایید شد. اپل پس از موج واکنش‌های منفی نسبت به این موضوع ادعا کرد که از وجود اسکرول ژله‌ای آگاه است و این موضوع در آیپد مینی ۶ امری عادی است و هیچ راه‌کاری برای برطرف کردن آن وجود ندارد.

با وجود موج زیاد نارضایتی‌ها نسبت به این موضوع، اپل تا به امروز با پرونده‌های سنگین قانونی مواجه نشده بود، اما حالا اولین شکایت حقوقی جدی علیه شرکت اپل به ثبت رسیده است و این کمپانی باید در حضور دادگاه پاسخگو باشد.

اپل تا به امروز نیز هیچ راه‌کاری برای برطرف کردن این خصیصه ارائه نداده و این موضوع را امری عادی در نمایشگرهای LCD با رفرش ریت بالا عنوان کرده است.

گفتنی است که بریان به عنوان شاکی این پرونده از دادگاه درخواست کرده تا اپل را مجبور به پرداخت خسارت و غرامت به خاطر تجارت غیرمنصفانه کند.

اسکرول ژله‌ای در آیپد مینی ۶ یکی از مسائلی است که باعث شد تا فروش کلی آیپد‌ها در بازه زمانی سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی کاهش قابل توجهی داشته باشد. اپل در این بازه زمان موفقیت بسیار زیادی در زمینه عرضه تمامی دسته‌بندی محصولات خود به غیر از آیپد داشت. با این حال آیپد به دلایل مختلف از جمله کمبود تراشه و وجود مشکل اسکرول ژله‌ای در سری آیپد مینی ۶ با چالش بزرگی همراه شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420