لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابراز امیدواری فاکس کان در مورد کاهش اثرات بحران کمبود تراشه

ابراز امیدواری فاکس کان در مورد کاهش اثرات بحران کمبود تراشه

فاکس کان به عنوان مهم‌ترین تولیدکننده و اسمبل‌کننده آیفون برای شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که اثرات ناشی از بحران کمبود تراشه در حال کاهش است و شرایط در حال آسان‌تر شدن است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، فاکس کان در سه ماهه اول ۲۰۲۲ با بهبود‌های عظیم در تامین قطعات آیفون مواجه شده است که روی تمامی پروسه تامین قطعات تاثیرگذار خواهد بود. فاکس کان ابراز امیدواری کرده که این روند در آینده نیز ادامه پیدا کند و در نیمه دوم ۲۰۲۲ محدودیت‌های کمتری برای تامین قطعات این تلفن‌های هوشمند وجود داشته باشد.

این ادعاها توسط یکی از سخنگویان فاکس کان مطرح شده است. این سخنگو اعلام کرده که اپل برخلاف دیگر شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی به صورت کامل به TSMC برای تولید تراشه‌های اختصاصی و سفارش خود وابسته است. هرچند که این تراشه‌ها هر چند که با اولویت بیشتری تولید می‌شوند، اما هنوز اپل با کمبود قطعاتی نظیر نمایشگر و تراشه‌های دارای مدیریت انرژی مواجه هستند.

بیانیه سخنگوی فاکس کان نشان می‌دهد که اپل شرایط بهتری برای تولید انبوه محصولات خود پیدا کرده است، اما TSMC به عنوان مهم‌ترین تولید‌کننده تراشه‌های این شرکت همچنان بحران‌هایی ویژه را پیش روی خود دارد. از طرف دیگر TSMC قرار است تا پایان ۲۰۲۲ میلادی نیز به عنوان تنها تولید‌کننده انبوه تراشه‌های اپل باقی بماند و اپل دست‌کم در سال ۲۰۲۲ تصمیمی برای توقف این همکاری ندارد.

فاکس کان همچنین اعلام کرد که این کارخانه به همراه TSMC تصمیم دارند تا سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی بخش انبار و موجودی قطعات خود داشته باشد تا امنیت اپل برای تولید انبوه محصولات را تثبیت کنند.

خبرگزاری Nikkei Asia به تازگی نیز اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا سفارش‌های تولید ایپد را همچنان برای نیمه اول ۲۰۲۲ در سطح پایین نگه‌دارد تا فاکس کان و TSMC بتوانند به حجم مطلوب برای تولید آیفون و مک بوک‌های مبتنی بر تراشه‌های اپل سیلیکون برسند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420