لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شیائومی رقابت با اپل را به نبرد مرگ و زندگی تشبیه کرد

شیائومی رقابت با اپل را به نبرد مرگ و زندگی تشبیه کرد

شرکت شیائومی اخیر اعلام کرده که تصمیم دارد تا با چالش کشیدن شرکت اپل، به اولین برند تولیدکننده اسمارت فون در سراسر جهان تبدیل شود. مدیر این شرکت ادعا کرده که به زودی نبرد مرگ و زندگی علیه اپل را آغاز می‌کند.

Lei Jun موسس و مدیرعامل شیائومی به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که این شرکت تصمیم دارد تا تمرکزی ویژه روی محصولات پرچمدار و رده‌بالا بگذارد و از آن طریق به صورت مستقیم وارد رقابت با برند اپل برای تبدیل شدن به اولین تولید‌کننده اسمارت فون در جهان شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری چینی South China Morning Post مدیر شیائومی خود را متعهد می‌داند تا در زمان نبود برند هواوی در بازار رفابت جهانی، شیائومی مسئولیت ورود به عنوان نماینده کشور چین را خواهد داشت و از این پس با تولید محصولات باکیفیت‌تر و پرچمدار در بازار کشور آمریکا با اپل رقابت خواهد کرد.

او قول داده که در فاکتورهای مختلف، از تجربه کاربری گرفته تا بنچ مارک اپل را شکست خواهد داد و به زودی به بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن هوشمند در بازار چین تبدیل می‌شود. پس از آن نیز شیائومی تصمیم دارد تا «نبرد مرگ و زندگی علیه اپل» را آغاز کند.

گفتنی است که در سال ۲۰۱۸ میلادی قوانین جدیدی برای تحریم هواوی از طرف رئیس جمهور وقت آمریکا تصویب شد و از آن زمان تاکنون فعالیت هواوی در بازار بین‌المللی تحت تاثیر قرار گرفته است. این تحریم‌ها در مه ۲۰۱۹ اجرایی شدند و پس از آن هواوی امکان ورود به بازار آمریکا را ندارد. حال مدیر شرکت شیائومی ادعا کرده که به زودی این شرکت می‌تواند جای خالی هواوی را پر کند و مشتریان بیشتری را به سمت تلفن‌های هوشمند اندرویدی چینی جلب کند.

گفتنی است که اپل در آخرین فصل مالی ۲۰۲۱ میلادی توانست با کنار زدن Vivo به مهم‌ترین فروشنده اسمارت فون در چین تبدیل شود که البته این موضوع به مذاق هیچ یک از برند‌های چینی خوش نیامده و دست‌کم به دنبال بازپس‌گیری بازار اسمارت فون‌ها در کشور خودشان هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420