لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان فعال و غیرفعال‌سازی حالت ماکرو آیفون ۱۳ اضافه شد

امکان فعال و غیرفعال‌سازی حالت ماکرو آیفون ۱۳ اضافه شد

شرکت اپل با انتشار آی او اس ۱۵.۲ بتا یکی از محدودیت‌هایی را که تا پیش از این کاربران با آن مواجه بودند، برطرف کرده است.

شرکت اپل در طراحی و تولید آیفون ۱۳ و مدل‌های زیرشاخته این تلفن هوشمند امکان عکس‌برداری مارکرو را اضافه کرده بود. این قابلیت تا پیش از این به صورت خودکار انجام می‌شد و کاربران کافی بود با قرار دادن دوربین در حالت التراواید، گوشی را به سوژه نزدیک کنند تا حالت ماکرو به صورت خودکار فعال شود.

اما این موضوع بسیاری از کاربران را ناراضی کرده بود. مشکل از این قرار بود که حتی در صورتی که کاربران تمایلی به عکاسی ماکرو نداشتند، این حالت در صورت تشخیص سوژه نزدیک فعال می‌شد و کاربران را با مشکل مواجه می‌کرد.

در این میان شرکت اپل در توسعه آی او اس ۱۵.۲ تلاش کرده تا این مشکل را برطرف کند. این مشکل در بتای دوم آی او اس ۱۵.۲ این مشکل برطرف شده است و کاربران و توسعه‌دهندگانی که این نسخه را دانلود و نصب کرده‌اند خبر از برطرف شدن محدودیت و مشکل فعال‌سازی حالت ماکرو به صورت خودکار داده‌اند.

از این پس یک آیکون شبیه به گل برای فعال سازی حالت ماکرو در دوربین آیفون ۱۳ وجود خواهد داشت و کاربران با فعال‌سازی آن می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. کاربران کافی است پس از نصب نسخه جدید آی او اس ۱۵.۲ به بعد وارد اپلیکیشن Camera شوند و از این قابلیت با انتخاب گزینه یاد شده استفاده کنند.

گفتنی است که آی او اس ۱۵.۲ در حال حاضر در مرحله تست‌های بتا قرار دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران به آن دسترسی نداشته باشند. اپل به زودی نسخه نهایی این سیستم عامل را همراه با تغییرات گسترده آن عرضه می‌کند و البته کاربران می توانند به نسخه نهایی آی او اس ۱۵.۲ دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420