لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران اینستاگرام محتوای فید اصلی را گزینش می‌کنند

کاربران اینستاگرام محتوای فید اصلی را گزینش می‌کنند

اینستاگرام در حال تست قابلیتی است که از طریق آن کاربران می‌توانند محتوای در حال نمایش در فید اصلی را گزینش و مدیریت کنند.

بر اساس گزارش یکی از کاربران توییتر به نام Alessandro Paluzzi توسعه‌دهندگان اینستاگرام در سکوت کامل خبری در حال تست برخی از قابلیت‌های جدید در تایم‌لاین اصلی اپلیکیشن این شبکه اجتماعی هستند. از طریق این قابلیت کاربران خواهند توانست برخی از گزینه‌های جدید را در اختیار داشته و بر اساس آن‌ها به مدیریت محتوای در حال نمایش در فید دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر اینستاگرام به صورت میکس و بر اساس الگوریتمی یکپارچه و با توجه به آن‌چه کاربران در این شبکه اجتماعی دنبال کرده باشند محتوای مختلف را نشان می‌دهد. با این حال شرکت توسعه دهنده این شبکه اجتماعی در حال اعمال تغییراتی جدید است که از طریق آن کاربران خواهند توانست به صورت مستقیم به محتوای هوشمندانه‌تری دسترسی داشته باشند.

شرکت متا که تاپیش از این با عنوان فیس‌بوک فعالیت می‌کرد، در کنار تغییر نام در حال اعمال برخی از تغیرات در فعالیت و مدل کسب و کار خودش هست که این موضوع باعث شده تا فعالیت سرویس‌های تحت کنترل این شرکت نیز تغیرات قابل توجهی داشته باشد. در نتیجه این موضوع به نظر می‌رسد که مدل کسب و کار اینستاگرام قرار است از انتشار تبلیغات صرف به افزایش میزان محتوای باکیفیت تولید شده تغییر کند و این شبکه اجتماعی اهمیت بیشتری به تولید محتوای با کیفیت‌تر داشته باشد.

در حقیقت تغییر روند محتوای در حال نمایش توسط کاربران در فید اصلی تنها بخش اولیه این پروژه تغییر کسب و کار است و به زودی این شبکه اجتماعی تغییراتی مهم را در خود ایجاد می‌کند و بیشتر به نفع کاربران خود فعالیت خواهد کرد.

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا است که تعداد کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373