لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال راهی برای پنهان کردن محتوای نمایشگر آیفون است

اپل به دنبال راهی برای پنهان کردن محتوای نمایشگر آیفون است

اطلاعات منتشر شده از پتنت جدید شرکت اپل نشان داده که این کمپانی به دنبال راهی برای توسعه یک عینک ویژه است که محتوای آیفون را فقط و فقط به کاربر نشان می‌دهد و آن را از دیگر کاربران پنهان نگه می‌دارد.

این اطلاعات اولین بار در گزارشی از وب سایت Ptently Apple منتشر شده که نشان می‌دهد اپل در حال ساخت راهکاری برای حفظ حریم خصوصی بیشتر است. این قابلیت به گونه است که خروجی نمایشگر محتوای بصری و گرافیکی را فقط به یک عینک نشان می‌دهد و دیگر افرادی که در اطراف کاربر قرار گرفته‌اند امکان دسترسی به این محتوا را ندارند.

اپل نام ایده خود در این پتنت را «ابزاری برای اصلاح بصری و محتوای گرافیکی استاندارد از یک دستگاه الکترونیکی» نامیده که قرار است از طریق یک «عینک حریم خصوصی» قابل مشاهده باشد.

این ایده در حقیقت به گونه‌ای طراحی می‌شود که آیفون با اتصال به عینک هوشمند در حال توسعه شرکت اپل فقط و فقط محتوا را به کاربر نشان دهد و افراد دیگری که در اطراف باشند نمی‌توانند به این محتوا دسترسی داشته باشند.

این ایده احتمالا بخشی از ایده توسعه اپل گلس خواهد بود و کاربران از طریق این محصول می‌توانند حریم خصوصی خود را به شکلی بهتر حفظ کنند.

شرکت اپل مدت‌ها است که به دنبال توسعه عینک هوشمند خود است. با این حال این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی از این محصول را به صورت رسمی منتشر نکرده است و معلوم نیست که محصول جدید اپل که قرار است روی سر کاربران قرار بگیرد به چه صورت توسعه داده خواهد شد.  شرکت اپل احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ میلادی این محصول را آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420