لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف روزهای تعطیل عمومی ۲۰۲۲ از تقویم آیفون

حذف روزهای تعطیل عمومی ۲۰۲۲ از تقویم آیفون

حذف روزهای تعطیل عمومی در سال ۲۰۲۲ از اپلیکیشن تقویم آیفون همچنان ادامه دارد و کاربران بسیاری از کشورهای اروپایی و استرالیا به آن واکنش نشان داده‌اند.

اوایل این هفته، روزهای تعطیلات عمومی در اپلیکیشن تقویم آیفون‌های موجود در بریتانیا حذف شد، اما مشخص شد که کاربران کشورهای استرالیا، اسپانیا، آلمان، پرتغال، سوئد، دانمارک و غیره نیز قادر به مشاهده آن در اپلیکیشن تقویم نبوده‌اند.

کاربران آیفون از اواسط ۲۰۲۱ شروع به پرسیدن درباره حذف تعطیلات ۲۰۲۲ کردند، برخی از کاربران نیز تصور کردند که با آغاز سال جدید و در ژانویه این مشکل برطرف می‌شود، ولی این اتفاق نیوفتاد.

این مشکل جهانی به نظر نمی‌رسد، زیرا روزهای تعطیلات عمومی ایالات متحده در تقویم آیفون به طور صحیح نشان داده می‌شود، در حالی که در برخی کشورها این‌گونه نیست. یکی از کاربران گفته این مشکل ممکن است محدود به آیفون‌هایی شود که آخرین سیستم عامل روی آن‌ها نصب و اجرا شده است. این کاربر گفت که دستگاهی با سیستم عامل قدیمی‌تر، تعطیلات ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد، اما مشخص نیست که کدام نسخه آی او اس تحت تاثیر قرار گرفته باشد.

با توجه به تعداد بالای کاربرانی که با مشکل تقویم در آیفون‌ خود در سال ۲۰۲۲ مواجه شده‌اند، احتمالا اپل در نظر دارد که با ارائه یک آپدیت در آینده این مشکل را برطرف کند.

دولت بریتانیا برای رفع این مشکل راه حلی را پیشنهاد داده و یک لیست قابل دانلود از تعطیلات عمومی را در قالب سازگار با آیفون به کاربران ارائه کرده است. همچنین ممکن است روشی مشابه در سایر کشورها وجود داشته باشد که برای افرادی که نمی‌خواهند تا زمان رفع اشکل اپل صبر کنند، موثر واقع شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373