لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌های اصلی اپ استور قابلیت رتبه‌بندی پیدا کرده‌اند

اپلیکیشن‌های اصلی اپ استور قابلیت رتبه‌بندی پیدا کرده‌اند

اواخر سپتامبر، اپل به کاربران اجازه داد که اپلیکیشن‌های اصلی از پیش نصب شده اپ استور را برای معادل کردن‌ آن‌ها با اپلیکیشن‌های شخص ثالث رتبه‌بندی کنند.

اپل قبلا اجازه رتبه‌بندی اپلیکیشن‌های اصلی را  در اپ استور نداده بود، حتی با وجود اینکه اپلیکیشن‌ها در اپ استور فهرست بندی شده بودند.

در آن زمان، اپل برای تعداد محدودی از اپلیکیشن‌ها مثل ایمیل، پادکست و مپز رتبه‌بندی ستاره‌دار را اجرا کرده بود، ولی اکنون اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد و اپل واچ رتبه‌بندی شوند.

بنابر گفته یک توسعه دهنده به نام Kosta Eleftheriou، اپل در حال رتبه‌بندی برای Phone، Photos، Messages، Safari، Clock، Camera، Apple Health، World Clock، Workout، Heart Rate و موارد بیشتری است.

رتبه‌بندی برای اپلیکیشن‌های اصلی اپل در اپ استور به کاربران اجازه ارائه بازخورد برای اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده می‌دهد و برای گزینه‌های یک تا پنج ستاره بررسی‌هایی قابل قبولی ایجاد می کند. به عنوان مثال، برخی از اپلیکیشن‌های اپل که گاهی اوقات مورد بررسی قرار گرفته بودند از جمله پادکست‌ها و ایمیل، بازخورد و بررسی‌های منفی دریافت کردند.

اپلیکیشن‌های Phone، Photos، Messages، Safari و سایر موارد از تاریخ ۲۵ اکتبر قابل رتبه‌بندی شده‌اند؛ اما رتبه‌بندی‌های کمی در حال حاضر برای تجزیه و تحلیل وجود دارد. این توسعه دهنده با کنجکاوی به سافاری اشاره کرده که رتبه +4 دارد؛ اما سایر مرورگرها رتبه +17 دارند.

اپل احتمالا این رتبه‌بندی را برای گردآوری بازخورد هدفمندتر برای بهبود اپلیکیشن‌های آینده استفاده می‌کند؛ اما بسیاری از این اپلیکیشن‌ها به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های اصلی نرم افزار، فقط آپدیت و بهینه‌سازی می‌شوند، زیرا عملکردی مانند اپلیکیشن‌های شخص ثالث استاندارد ندارند.

بنابر ادعای اپل، بررسی و بازنگری همراه با رتبه‌بندی اپلکیشن‌های اپ استور، فرصت‌های زیادی در اختیار توسعه دهندگان نرم افزارها قرار می‌دهد تا محصولات خود را بهتر ارائه کنند.

این شرکت گفته که شیوه رتبه‌بندی و فهرست کردن اپلیکیشن‌ها در جستجوی آن‌ها بسیار موثر است، به طوری که در هر جستجو، کاربران می‌توانند مرتبط‌ترین اپلیکیشن‌های تولیدی اپل و حتی شخص ثالث را که در صدر فهرست قرار می‌گیرند، انتخاب کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420