لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سافاری هم از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کند!

سافاری هم از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کند!

یکی از مشخصه‌های مک بوک ۲۰۲۱ که در سایز ۱۴ و ۱۶ اینچ توسعه داده شده بود و سروصدای زیادی از طرف اپل به پا کرد رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر این محصولات بود. اما حالا مشخص شده که بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی، حتی سافاری هم از آن پشتیبانی نمی‌کنند.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز پروموشن عملا در بسیاری از اپلیکیشن‌ها فعلا قابل استفاده نیست و این موضوع برای بسیاری از کاربران ایجاد نارضایتی کرده است. سافاری در زمان باز کردن یک صفحه وب‌ نمی‌تواند با رفرش‌ریت حداکثری محتوای وی را اسکرول کند و این موضوع برای بسیاری از کاربران آزاردهنده توصیف شده است.

این در حالی است که شرکت اپل در زمان عرضه رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در نمایشگر پروموشن آیفون ۱۳ تمامی اپلیکیشن‌های رسمی را آماده بهبود عملکرد در این محصولات کرده بود. از طرف دیگر اپل توضیحات و ابزارهای لازم برای سازگاری اپلیکشین‌های شخص ثالث را به توسعه دهندگان داده بود. اپل حتی امکان دسترسی بازی‌های تمام صفحه به متال و ابزارهای لازم به آن را داده بود تا رندر تصاویر در لحظه فریم ریت ۱۲۰ هرتز همراه باشند.

اما این موضوع در مورد مک‌ها صدق نمی‌کند و از یک طرف توسعه‌دهندگان هنوز به ابزارهای کاربردی برای سازگار کردن اپلیکیشن‌ها دسترسی ندارند. اپل هیچ سندی را برای آموزش یا آشنایی توسعه دهندگان با رفرش ریت مک بوک‌ پرو ۲۰۲۱ منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست که اپلیکیشن‌های شخص ثالث امکان اجرای نهایت فریم ریت را در مک ندارند.

انتصار تصاویر و ویدیو‌های مختلف در یوتیوب از عدم پشتیبانی نمایشگر پروموشن توسط اپلیکیشن‌های مک واکنش‌های بسیار زیادی را همراه داشته است و تاکنون بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است.

با وجود این مسئله پیش‌بینی می‌شود که به زودی بسیاری از اپلیکیشن‌ها امکان دسترسی به این قابلیت را پیدا کنند و بتوانند امکانات بهتری را در اختیار کاربران مک بوک‌های جدید قرار دهند که البته، این موضوع مستلزم همکاری اپل با توسعه‌دهندگان برای ارائه امکانات بهتر برای سازگاری اپلیکیشن‌ها با قابلیت‌های مک بوک‌های جدید است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420