لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسنوپ داگ: اگر ایلان ماسک توییتر را نمی‌خواهد، من می‌خواهم!

اسنوپ داگ: اگر ایلان ماسک توییتر را نمی‌خواهد، من می‌خواهم!

اسنوپ داگ رپر معروف آمریکایی اعلام کرده که اگر ایلان ماسک تمایلی به خرید توییتر نداشته باشد، او حاضر است با پرداخت ۴۴ میلیارد دلار این شبکه اجتماعی را بخرد.

این خواننده موسیقی رپ در توییت جدید خود اعلام کرده که ممکن است توییتر را بخرد. او همچنین اعلام کرده که تصمیم دارد تا اینترنت را به مسافرین هواپیماها ارائه دهد و به ازای یک ساعت استفاده از آن ۲۹ دلار پول بگیرد. او همچنین اعلام کرده که اعضای هیئت مدیره را تغییر می‌دهد و رفقای خودش را در تیم هیئت مدیره منصوب خواهد کرد.

او گفته که رفیقش جیمی که در رستوران Fish Fry کار می‌کند و تامی چونگ و کسی که موهای دم اسبی دارد و در شبکه CNBC کار می‌کند را به اعضای هیئت مدیره اضافه می‌کند. او همچنین گفته که همه افراد تیک آبی خواهند گرفت، حتی ربات‌ها هم تیک آبی خواهند گرفت.

ادعای عجیب این خواننده آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که ایلان ماسک روز گذشته ادعا کرد که به خاطر تعداد زیاد ربات‌ها و اکانت‌های جعلی فعلا تصمیمی به خرید توییتر ندارد.

ادعاهای عجیب افراد معروف در مورد خرید توییتر باعث شده تا سهام این شبکه اجتماعی روی موج‌های مختلف سوار شود و به شکلی غیرعادی و غیرقابل پیش‌بینی کاهش و افزایش را تجربه کند.

تا پیش از این ایلان ماسک در تلاش بود تا این شبکه اجتماعی را خریداری کند. با این حال برخی از منابع خبری ادعا کرده‌اند که ماسک با این کار در تلاش است تا ارزش توییتر را کاهش دهد تا از آن طریق بتواند قیمت پایین‌تری را برای آن پرداخت کند.

نزدیک دو هفته پیش مشخص شد که ایلان ماسک توییتر را با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده است. تا پیش از این و از هفته‌های گذشته ماسک اقدام به خرید سهام توییتر کرده بود و بعد اعلام کرد که تمایل به خرید کامل توییتر دارد و در صورتی که این اتفاق محقق نشود، کل سهامی که از توییتر در اختیار دارد را خواهد فروخت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420