لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ردیابی افراد با ایرتگ با جریمه همراه خواهد بود

ردیابی افراد با ایرتگ با جریمه همراه خواهد بود

ایالت اوهایو تصمیم گرفته تا ردیابی افراد با استفاده از ایرتگ را جرم‌انگاری کند و برای آن نیز جریمه تعیین کند.

بر اساس گزارش یک خبرگزاری محلی در این ایالت، قانونگذاران تصمیم گرفته‌اند تا سواستفاده از ایرتگ را به عنوان جرم در نظر بگیرند که در صورت تخلف افراد با جریمه‌های مختلف مواجه خواهند شد.

هرچند که قانون مربوط به جرم‌انگاری سواستفاده ایرتگ هنوز به تصویب نرسیده و معلوم نیست که جریمه آن چه مقدار خواهد بود، با این حال این موضوع نشان می‌دهد که گسترش سواستفاده‌ها از ایرتگ به یکی از چالش‌های ویژه برای مقامات شهری و قانون‌گذاران تبدیل شده است.

البته این اولین باری نیست که یک ایالت در آمریکا تصمیم به جرم انگاری سواستفاده از ایرتگ می‌گیرد، تا پیش از این نیز قانون‌گذاران پنسیلوانیا تلاش‌هایی برای محدودسازی و قانون‌گذاری در مورد استفاده از ابزارهای الکترونیکی ردیاب برای ردیابی افراد گرفته بودند.

با این حال به نظر می‌رسد که محدودیت‌های شرکت اپل برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی افراد با استفاده از ایرتگ جواب نداده است و مقامات قانونی در جاهای مختلف تصمیم گرفته‌اند تا محدودیت‌های ویژه‌ای را در این زمینه در نظر بگیرند.

تا پیش از این نیز دادستان نیویورک در مورد سواستفاده از این ابزارها هشدار داده بود؛ دادستان کل در نهایت به تمامی شهروندان نیویورک در این مورد هشدار داده و اعلام کرده که آن‌ها باید توجه بیشتری به دارایی‌های خود داشته باشند و نکات امنیتی بیشتری را رعایت کنند تا امنیت خود را حفظ کنند. او در پایان بیانیه خود اعلام کرده که امنیت شهروندان نیویورک اولویت اصلی او است و هر کاری که در توانش باشد را برای حفظ امنیت شهروندان خواهد کرد.

او همچنین به اقدامات و توصیه‌های اپل نیز اشاره کرده و اعلام کرده که در صورت شنیدن صدای هشدار ایرتگ در اطراف خود، در این زمینه هشیاری بیشتری داشته باشند و اگر از آیفون استفاده می‌کنند، حتما به نوتیفیکیشن‌های دریافتی اهمیت دهند.

با وجود اینکه اپل تمهیدات ویژه‌ای را برای مبارزه با سواستفاده از ایرتگ در نظر گرفته است، اما همچنان بسیاری از سودجویان و سارقین از این محصول جدید اپل برای ردیابی افراد و متعلقات آن‌ها استفاده می‌کنند. در گزارش‌های متعددی که از ایالت‌های مختلف آمریکا منتشر شده، مشخص شده که سارقین اتومبیل از ایرتگ برای ردیابی خودروی مورد نظر استفاده می‌کنند تا در ساعت کم‌تردد و موقعیت مناسب امکان شناسایی اتومبیل را داشته باشند و در زمان مناسب اتومبیل را بربایند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت