لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی ارزان قیمت‌تر آماده عرضه به بازار می‌شود

اپل تی وی ارزان قیمت‌تر آماده عرضه به بازار می‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر شرکت اپل اعلام کرده که به زودی اپل تی وی ارزان‌ قیمت‌تر آماده عرضه به بازار می‌شود.

این تحلیلگر اعلام کرد که شرکت اپل به دنبال توسعه و ساخت اپل تی وی جدیدی است که امکانات دسترسی به سرویس‌های دیجیتالی شرکت اپل را به صورت ارزان قیمت‌تر آماده عرضه کند.

اپل تی وی ارزان قیمت‌تر قرار است در جریان نیمه دوم سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار شود. این محصول قرار است بخشی از استراتژی جدید شرکت اپل برای عرضه محصولات سخت افزاری ارزان قیمت همراه با سرویس‌های دیجیتالی مدت‌دار باشد.

مینگ چی کو توضیح داده است که شرکت اپل به دنبال تولید نسخه‌‌ای ارزان قیمت‌تر از تمامی محصولات خود است تا از آن طریق وارد بازار محصولات میان‌رده شود. با این حال این شرکت در تلاش است تا به جای تمرکز روی محصولات سخت افزاری گران‌قیمت روی عرضه محصولات دیجیتالی متمرکز شود و سرویس‌های اشتراکی را از طریق محصولات خود آماده عرضه کند.

نسل جدید اپل تی وی 4K در آوریل ۲۰۲۲ آماده عرضه به بازار شد که از لحاظ قیمت تاحدودی بالاتر از انتظارات سهام‌داران شرکت اپل برای ورود به بازار محصولات میان‌رده است. بر همین اساس شرکت اپل در تلاش است تا با تولید محصولی ارزان قیمت از دسته‌بندی اپ تی وی بتواند امکانات مناسب برای ورود به بازار میان‌رده‌ها را فراهم کند.

اپل تی وی نسل جدید پشتیبانی کامل از HDM2.1 و وای فای 6 را به کاربران خود ارائه داده و از پردازنده بهبود یافته تری پشتیبانی می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران در زمان تماشای محتوای ویدیویی باکیفیت، قدرت بصری و جلوه‌های ویژه‌تری از این محصولاترا مشاهده کنند.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که شرکت اپل به دنبال ساخت محصولی با پشتیبانی از کیفیت 1080P برای کاربران و مشتریان محصولات ارزان‌قیمت‌تر باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت