لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییتر با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار به ایلان ماسک فروخته شد

توییتر با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار به ایلان ماسک فروخته شد

توییتر رسما اعلام کرد که این شبکه اجتماعی توسعه ایلان ماسک، کارآفرین سرشناس خریداری شده است و از این پس، همانند تسلا به عنوان یکی از دارایی‌های او به حساب می‌آید.

ایلان ماسک توییتر را با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده است. تا پیش از این و از هفته‌های گذشته ماسک اقدام به خرید سهام توییتر کرده بود و بعد اعلام کرد که تمایل به خرید کامل توییتر دارد و در صورتی که این اتفاق محقق نشود، کل سهامی که از توییتر در اختیار دارد را خواهد فروخت.

این موضوع که تا پیش از این با انتقاد شدید مدیران توییتر همراه شده بود حالا نتیجه داده و توییتر از این پس بخشی از دارایی‌های ایلان ماسک است. ماسک در گام اولیه ۹.۲ درصد از سهام توییتر را خریداری کرده بود و پس از این موضوع نیز تمام این شبکه اجتماعی را به صورت یکجا خریداری کرده است.

حال جک دورسی موسس و مدیر توییتر رسما اعلام کرده که ایلان ماسک توییتر را خریداری کرده است. دورسی تاکید کرده که ایلان ماسک در شرایط کنونی بهترین فردی است که می‌تواند توییتر را هدایت کند و جایگاه این شبکه اجتماعی را حفظ کند.

ماسک در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که تصمیم دارد تا توییتر را بهتر از همیشه کند. او با تاکید بر بحث آزادی بیان و اینکه بسیاری از افراد دیدگاه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی خود را در این شبکه اجتماعی مطرح می‌کنند، اعلام کرد که توییتر از این پس باید با تغییراتی همراه شود که همواره بهترین امکانات را در زمینه حفظ حریم خصوصی در کنار حفظ حق آزادی بیان فراهم کند.

از جمله رخدادهایی که توییتر و ایلان ماسک با یکدیگر داشته‌اند می‌توان به هک حساب توییتر ماسک در دو سال پیش اشاره کرد.

در آن زمان گزارش‌هایی منتشر شد که حاکی از هک شدن حساب توییتر اپل و ایلان ماسک به همراه چند حساب سرشناس دیگر بود. برخی از این حساب‌های کاربری چندین میلیون دنبال کننده داشته‌اند و هکرها با نفوذ به این اکانت ها در حال جمع آوری رمز ارزها و کلاه‌برداری از کاربران هستند. در میان این حساب‌های کاربری علاوه بر شرکت اپل و ایلان ماسک، نام بیل گیتس و جو بایدن نیز دیده می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420