لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سیلیکون درآمد TSMC را ۲۵ درصد افزایش داد

اپل سیلیکون درآمد TSMC را ۲۵ درصد افزایش داد

کارخانه TSMC در پیش بینی اخیر خود اعلام کرده که با پایان یافتن پروژه انتقال پردازنده‌های اینتل به اپل سیلیکون برای کامپیوترهای مک، درآمد این شرکت ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

خبرگزاری دیجی تایمز به پیش بینی اخیر مدیران TSMC را در گزارشی جدید پوشش داده اعلام کرده که TSMC پیش بینی می‌کند که پروژه اپل سیلیکون سودآوری قابل توجهی برای این کارخانه تراشه‌سازی داشته است. در حقیقت TSMC به عنوان یکی از شرکای تجاری اصلی شرکت اپل توانسته به صورت سالیانه درآمد خود را با توسعه تراشه‌های اپل سیلیکون افزایش دهد.

در گزارش مالی اخیر خود نیز TSMC این موضوع را تایید کرده بود که شرکت اپل به عنوان اصلی‌ترین مشتری این شرکت و البته شریک تجاری اصلی، باعث درآمدزایی قابل توجهی شده است.

کارخانه TSMC همچنین تصمیم دارد تا تراشه‌های ۳ نانومتری آیفون را از نیمه دوم سال جاری میلادی آماده تولید کند و آن‌ها را تا سال ۲۰۲۳ میلادی تحویل شرکت اپل دهد. بر اساس گزارش پیشین وب سایت دیجی تایمز شرکت اپل تصمیم دارد تا تراشه‌های ۳ نانومتری خود که مدتی طولانی است روی تولید آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده را آماده بهره‌برداری کند و این قطعات را تا سال آینده آماده عرضه به کاربران کند.

TSMC تا پیش از این در جریان نشست با سرمایه‌گذاران که گزارش مالی آخر خود را منتشر کرده بود، اعلام کرد که به زودی تراشه‌های ۳ نانومتری خود را آماده تولید خواهد کرد. این کارخانه اعلام کرده بود که تراشه‌های سه نانومتری برای افزایش سطح پردازش و انجام وظایف سنگین در دستگاه‌های همراه تولید و آماده عرضه خواهند شد.

از طرف دیگر تا پیش از این شرکت اینتل تصمیم داشت تا برای رقابت با اپل به TSMC نزدیک شود. اینتل تصمیم گرفته تا برای افزایش سطح رقابت با شرکت اپل به مهم‌ترین تامین‌کننده تراشه‌های پردازشی این شرکت، یعنی TSMC نزدیک شود و از آن طریق راهکاری برای تولید تراشه‌های سه نانومتری پیدا کند. با این حال این موضوع هنوز به طور کامل تایید نشده است و باید منتظر بود و دید که رقابت اپل و اینتل با میانجی‌گری TSMC به کجا خواهد رسید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420