لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتساپ محدودیت انتقال فایل را به ۲ گیگابایت می‌رسد

واتساپ محدودیت انتقال فایل را به ۲ گیگابایت می‌رسد

واتساپ تصمیم دارد تا در آینده نزدیک محدودیت انتقال فایل میان کاربران را به دو گیگابایت برساند تا از آن طریق کاربران بتوانند فایل‌های حجیم را نیز با یکدیگر به اشتراک برسانند.

وب سایت WABetaInfo در گزارش اخیر خود اعلام کرده که این قابلیت برای برخی از کاربران در دسترس قرار گرفته است و قرار است پس از تست‌های مورد نیاز به صورت عمومی آماده عرضه به کاربران شود. واتساپ از سال ۲۰۱۷ تاکنون محدودیت ۱۰۰ مگابایتی را برای انتقال فایل‌ها در نظر گرفته است و فایل‌های بیشتر قابلیت ارسال و دریافت را از طریق این پیام رسان ندارند.

واتساپ تلاش دارد تا امکانات بسیار زیادی را به پلتفرم خود اضافه کند. تا پیش از این مشخص شده بود که واتساپ در حال توسعه پشتیبانی از کاربران اندروید برای انتقال به آیفون است؛ بر همین اساس کاربران سامسونگ که قصد دارند از گوشی آیفون استفاده کنند، می‌توانند تاریخچه چت واتساپ خود را بدون هیچ مشکلی از اندروید به آیفون منتقل کنند.

همچنین واتساپ در آپدیت جدیدی اجازه پخش پیام صوتی را به کاربران در حالی که در چت متفاوت دیگری مشغول باشد ارائه داده است

چند ماه پیش، واتساپ در حال کار کردن بر پخش‌کننده جهانی پیام صوتی برای اپلیکیشن خود بود. اکنون با انتشار نسخه بتا، قابلیت پخش پیام صوتی را همزمان با بودن در چت دیگری در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار داده است.

در چند ماه گذشته، واتساپ حتی نحوه ارائه یا ظاهر پخش کننده را نیز کمی تغییر داده است. همان‌طور که در عکس زیر مشاهده می‌شود، پیام صوتی در قسمت بالای این اپلیکیشن به همراه دکمه پخش/توقف، نام مخاطب و دکمه بستن یا حذف پیام ظاهر می‌شود.

از آنجا که واتساپ معمولا قابلیت‌های جدید را به کندی منتشر می‌کند، بنابراین ممکن است برخی کاربران قادر به امتحان این ویژگی نباشند. هنوز مشخص نشده است این ویژگی جدید چه موقع برای عموم کاربران در نسخه ثابت این اپلیکیشن قابل دسترسی خواهد شد، گرچه ممکن است خیلی هم طول نکشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373