لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاییز امسال منتظر آیپد دارای مگ سیف باشید

پاییز امسال منتظر آیپد دارای مگ سیف باشید

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی آیپد پرو ۲۰۲۲ همراه با تراشه M2 منتشر شده است و حالا مارک گورمن تحلیلگر محصولات اپل که در خبرگزاری بلومبرگ کار می‌کند ادعا کرده که شرکت اپل این محصول را در پاییز امسال همراه با قابلیت اتصال مگ سیف رونمایی میکند.

بر اساس گزارش اخیر خبرنامه Power On که توسط مارک گورمن نوشته می‌شود شرکت اپل در پاییز سال جاری میلادی از‌ آیپد پرو ۲۰۲۲ را مجهز به تراشه M2 و سیستم ارتباطی مگ سیف رونمایی می‌کند. او اعلام کرده که تراشه M2 به کار رفته در این محصول قرار است همان هشت هسته پردازشی که در M1 نیز وجود داشت را برای پرداش مرکزی خود داشته باشد. با این حال شرکت اپل در طراحی و توسعه معماری این تراشه اقدام به بهینه‌سازی‌هایی ویژه کرده که از لحاظ عملکرد و سرعت، تراشه M2 را به عنوان محصولی بهتر از M1 معرفی خواهد کرد.

شرکت اپل همچنین تصمیم دارد تا ۹ یا ۱۰ هسته پردازش گرافیکی را در تراشه M2 به کار رفته در آیپد پرو دارای مگ سیف آماده رونمایی کند.

تا پیش از این مشخص شده بود که اپل فرایند طراحی و توسعه آیپد با پنل پشتی کامل شیشه‌ای را کنار گذاشته است که دلیل این موضوع افزایش احتمال شکسته شدن بدنه دستگاه است. منابع خبری آگاه ادعا کرده‌اند که اپل در تلاش است تا با بزرگتر کردن لوگوی پشتی دستگاه و استفاده از شیشه در آن، امکان تعبیه کویل شارژ بی‌سیم را در آیپد فراهم آورد.

اپل برای توسعه و تعبیه سیستم شارژ بی‌سیم در آیپد چالش‌های زیادی را پیش‌رو دارد. استفاده از پنل پشتی تمام شیشه‌ای شبیه به آنچه تا پیش از این در آیفون‌ها دیده شده، باعث کاهش سطح مقاومت دستگاه می‌شود. از طرف دیگر یک کویل امکان شارژ بی‌سیم آیپد از تمامی بخش‌های پنل پشتی را فراهم نمی‌کند. همین موضوعات باعث می‌شود تا شرکت اپل احتمالا به دلیل محدودیت‌های ویژه فرایند عرضه این قابلیت در نسل جدید آیپدها را با کمی تاخیر همراه کند.

یکی از منابع آگاه همچنین ادعا کرده که نمونه اولیه آیپد پرو ۲۰۲۲ را بررسی کرده که در آن لوگوی اپل با سایزی بزرگ‌تر و البته طراحی شیشه‌ای تعبیه شده است. این منبع آگاه اعلام کرده که سرعت شارژ آیپد پرو ۲۰۲۲ به صورت بی‌سیم از آیفون‌ها بیشتر است. همچنین مگنت‌های به کار رفته در مگ سیف آیپد قرار است قدرت بیشتری در مقایسه با سیستم مگ سیف در آیفون‌ها داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420